見出し画像

使徒的・預言的啓示「あなたに備えられた預言的将来を獲得するために格闘する3つの方法!(アダル1の月)」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利にあふれた聖徒の皆様!

神の祝福を増し加える方法について使徒トレバー先生が私たちを教えてくださり、素晴らしい時間を過ごしました。
神の栄光は、「神がどのような方であるかの現われ」です。私たちは神が良い方で、私たちに良い贈り物/賜物を与えたいといつも願っておられる方であるということを知っています。
神は私たちのために偉大な計画を常に持っておられ、その計画とは私たちが神の祝福に成長していくことであります。

私たちは今、アダル1の月に入りました。私たちには今年、アダル1とアダル2の両方の月が与えられています。
私たちが約束の地に入る季節に移り入る前に、私たちはエジプトの霊(奴隷)から解放されなければなりません。
私たちはこの新しい年のための神の計画を我がものとするために格闘する2ヶ月が与えられています。
エペソ6:11は、私たちが血肉に対して格闘するのではないと書いています。私たちの戦いは、目に見えない敵に対するものです。

2024年のための計画を持っておられる方は、目に見えない神であられます! 私たちのために備えられた神の計画に移り入るために、私たちは天にある所の霊的敵どもに対して格闘しなければなりません。

以下が、「私たちの預言的将来を獲得するために格闘する3つの方法」です:


1.私たちはサタンの策略を知らなければなりません(エペソ6:14)。

-私たちの戦場は、思いの中です。思いを通して私たちに語ることによって、サタンは私たちをだますという方法を知っています。 私たちの “思い” とは、パウロがエペソ1:18で書いたように、“目” であります(エペソ1:18。KJV etc.「the eyes of your understanding being…あなたがたの理解の目が…」。新改訳第3版と新改訳2017年版「の目が…」)。

-サタン、サタンの堕天使どもや悪霊どもは、思い もしくは絵(ピクチャー)でもって、私たちの思いに語ります。神と神の天使たちも、思いや絵(ピクチャー)を通して私たちに語ります。

-サタンはたいてい私たちの思いに、3回 “ノック” してきます。1回目のトリックは小さな思いとしてやって来ます。そうして2番目はさらに強く、次に3番目のものが私たちを捕らえてしまうものです。 私たちは神のみことば、真理によって非聖書的な思いを追い出さなければなりません。

2.私たちは御霊によって祈り、歩まなければなりません(エペソ6:18)。

-サタン、悪霊ども、罪、肉、様々な呪いに打ち勝つために、私たちは御霊によって神の臨在にとどまらなければなりません。聖霊も私たちに、ご自身の思いと臨在を与えます。

-私たちが聖霊で満ちあふれている時、私たちは祝福の御国の中にいます。聖霊の満ち満ちた様のゆえに、天が私たちに侵入してきます。

3.私たちの霊、魂や体が健康にならなければなりません(3ヨハネ2節)。

-私たちの霊は成長しなければなりません。私たちの霊は、聖書のことばと神の御霊である “霊的食物” が必要です。 私たちのうちに聖書のことばを蓄えれば蓄えるほど、私たちはサタンの様々な策略に打ち勝つことができます。神の約束の数々は、未来のための私たちの「ビジョン」になるのです!

-私たちの魂 (私たちの思い、意志と感情)は、状況によって動かされてはなりません。私たちは状況によってではなく、信仰によって歩みます。私たちの信仰は、ストレスや思い煩いに打ち勝ちます。

-私たちの体は質の高い十分な睡眠や良い健康的な食べ物を必要とし、またピュアな水をたくさん必要とします。私たちは健康のうちに歩むことに責任があります。 祈りは、癒されるために、また健康を維持するためには 十分ではありません。私たちの将来のために、格闘しようではありませんか!

すべては神の様々な約束のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Ways to Wrestle for Your Prophetic Future! (Adar 1)

Dear victorious saints!

It was a wonderful time having apostle Trevor teach us on how to increase in the blessings of God.The Glory of God is the manifestation of who God is. We know that God is good, and is always wanting to give us good gifts. God always has a great plan for us, and that plan is for us to grow in the blessings of God.

We have now moved into the month of Adar 1. This year we have Adar 1 and Adar 2.
Before we move into the season of moving into the promised land, we must get delivered from the spirit of Egypt (slavery). We have two months to wrestle for the plan of God for this new year. Ephesians 6:11 says that we wrestle not against flesh. Our battle is against invisible enemies.

The One who has a plan for 2024 is an invisible God! To move into the plan of God for us, we must wrestle against the spiritual enemies in heavenly places.

Here are 3 ways to wrestle for our prophetic future:

1.We must know the tricks of Satan (Eph.6:14)

-Our battle is in the mind. Satan has a way of deceiving us by speaking to us through thoughts. Our “mind” are the “eyes” as Paul said in Ephesians 1:18.

-Satan, angels of Satan, and demons speak to our mind with thoughts or pictures. God and His angels also speaks to us through thoughts and pictures.

-Satan usually knocks on our mind 3 times. The first trick comes as a little thought. Then the second one is stronger and then the third one is what gets to us. We must drive out the unbiblical thought by the Word of God, the truth.

2.We must pray and walk in the Spirit of God (Eph.6:18)

-To overcome Satan, demons, sin, the flesh and curses, we must stay in the presence of God by His Spirit. The Holy Spirit also gives us His thoughts and His presence.

-When we are full of the Holy Spirt, we are in the Kingdom of Blessings. Heaven invades us because of the fullness of the Holy Spirit.

3.Our spirit, soul and body must become healthy (3 John 2)

-Our spirit has to grow. Our spirit needs spiritual food, which is the Word of God and the Spirit of God. The more we store the Word of God in us, we can overcome the plans of Satan. The promises of God becomes our VISION for the future!

-Our soul (our mind, will and emotions) must not be moved by circumstances. We walk by faith and not by circumstances. Our faith overcomes stress and anxiety.

-Our body needs good sleep, good healthy food, and it needs a lot of pure water. We are responsible to walk in health. Prayer is not enough to be healed and to stay healthy. Lets wrestle for our Future!


All for the Promises of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?