見出し画像

使徒的・預言的啓示「恐れに打ち勝ち、次の祝福に入っていくための3つの方法!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!


 私たちはヘブル暦の新年の5784年、「信仰の扉の年」に入ろうとしています!
私たちは自分の信仰が、神の様々な祝福を現わしていくのを見たいと思っています。
私たちの信仰が働くためには、私たちは自分の人生から恐れと心配を締め出すことを学ばなければなりません。
神はいつも私たちに、「恐れてはならない。ただ信じなさい」と語ってくださっています。
私たちの信仰は「信仰」にあるのではなく、「神と その約束」にあります。

以下が 「恐れに打ち勝ち、次の祝福に入っていくための3つの方法」です:

1. 私たちは恐れの霊を追い出さなければなりません
 
(2テモテ1:7。KJV訳「恐れの霊」。新改訳第3版および新改訳2017年版「臆病の霊」)。

- 恐れは私たちの人生において、神の力を止めてしまいます。

- 恐れと心配は、私たちにキリストの御思いを持たないようにさせます。

- 私たちは みことばのうちにある信仰を、活性化しなければなりません。


2. 私たちは神の愛を受けることによって、恐れを追い出さなければなりません(1ヨハネ4:16〜18。KJV訳「because fear hath torment 恐れには苦悩 / 責め苦があるから...」。新改訳第3版「恐れには刑罰が伴っているからです」。新改訳2017年版「恐れには罰が伴い...」)。

- 全き愛は、恐れや苦悩 / 責め苦を追い出します。

- 私たちが神の愛と神のあわれみを信じる時、信仰が立ち上がります!


3. 私たちは自分の思い煩いを、主に投げ出さなければなりません(1ペテロ5:6〜7、詩55:22。1ペテロ5:7。KJV訳「casting all your care upon Him あなたがたの思い煩いをいっさい、神に投げ出しなさい」。新改訳第3版および新改訳2017年版「思い煩いを、いっさい神にゆだねなさい」)。

- 私たちは、神の力強い御手の下に自分自身をへりくだらせることを学ばなければなりません。
なぜでしょう? 神が、ちょうど良い時に、私たちを高くしてくださるからです。

- 神は、私たちを高く上げたいのです! 神は私たちに、この人生において支配し、統治して欲しいと願っておられます!
では、私たちは どのようにして そのことを成していくのでしょう? 私たちは自分の思い煩いを、主に “与える” のです!

- 神は 両親が自分の子供たちの面倒を見るように、私たちの面倒をみてくださいます。

- 神は良いキャッチャーです! 私たちが自分の思い煩いを日々 投げ出すにしたがって、神は私たちを ちょうど良い時に祝福してくださいます。


私たちは今週の土曜日から、東京にて使徒トレバー・ニューポート師をお迎えすることを楽しみにしています。
先生は、私たちの “山々” を動かす方法について教えてくださいます! そうです、イエスは私たちに、私たちは山々を動かすことができると教えました!
“山” とは、「王国、または私たちの人生において支配しているもの」の象徴です。

罪や呪い、悪霊どもやサタンの手下の堕天使ども、病気、欠乏や恐れに打ち勝つ、次のレベルに行きましょう!

すべては神の豊かさのため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 ways to overcome fear and move into your next blessings!


Dear blessed saints!

 We are about to move into a new Hebrew year 5784, the year of the Door of Faith!
We are wanting to see our faith manifest the blessings of God.
For our faith to work, we must learn to cast out fear and worry out of our lives.
God always says to us, “Do not fear, just believe”.
Our faith is not in faith, but it is in God and His promises.

Here are 3 ways to overcome fear and move into your next blessings:

1. We must cast out the spirit of fear (2 Tim.1:7)
- Fear stops the power of God in our lives.
- Fear and worry causes us to not have the mind of Christ.
- We must activate the faith that is in the Word of God.

2. We must cast out fear by receiving the love of God (1 John 4:16-18)
- The perfect love casts out fear and torment.
- When we believe the love of God and the mercy of God, faith rises up!

3. We must cast our cares upon the Lord (1 Pet.5:6,7; Ps.55:22)
- We must learn to humble ourselves under the mighty hand of God. Why? Because He will exalt us at the right time.
- God wants to exalt us! God wants us to rule and reign in this life! How do we do it?We give our cares to the Lord!
- God cares for us like parents would care for their children.
- God is a good catcher! As we throw our cares daily, God blesses us at the right time.

 We are looking forward to having apostle Trevor Newport from this Saturday in Tokyo.
The teaching will be on how to move our mountains!Yes, Jesus told us that we can move mountains!
A mountain is a symbol of a kingdom or something that rules in our lives.

Let us go to the next level of overcoming sin, curses, demons, Satanic angels, sickness, lack, and fear!

All for the abundance of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?