学校

今日一週間ぶりに学校に登校しました。
私は先週一週間インフルエンザで休んでました。でも今日久しぶりに学校に行きました。

今日の楽しかったこと:
私が今日一番楽しかった授業は、算数でした。
本当は算数は私の一番嫌いな教科ですが、今日の算数の授業は楽しくできました。なぜかというと朝の電車で私は先生の前に座ってまして、気づいたら先生が前に座っている状態でした。そこからなぜか先生の機嫌が良かったのか先生はご機嫌でした。

Today I started  to go to school. I didn't go to school for one week!!!!
Because I was caghted by influenza.

Today I was fun about:
Today math was my best subject.
Did you notice that math is my least favorite subjet at school?
So today my math teacher was siting in front of me at the train and I didn't notice that but she notice that I was siting infront of her so we met at train. and so my teacher was in good mood.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?