見出し画像

しなやかな誘い

作・画 赤江かふお

「ぼくのからだ、見て」
君はそういっていつもまるで猫のよう、伸びをするんだ。身体をくねらせながら、腰の下に枕を敷くのは、君が自分の身体の美しさを知っているから。僕だって、そりゃ当たり前に男だ。そりゃ反応するよ、下着の中で、ああ。早くシャワーを浴びないと、と言うと、君は「浴びないで」、と止めた。決して綺麗なものでは無い。でも君は、こう続けたんだ。
「好きな人の香りって、いい香りなんだよ。ぼくさ、汗臭いくらいがいいの。よく潔癖症なんて言われるけど、ぼくはね、嫌いな人の匂いが大嫌いだからこそ、好きな人の匂いが、すきなん。」
君のセックス観はいつもとても正直だ。そしてその手のひらの上、僕はいつも臆病者の気分で、激しく君とセックスを楽しむんだ。この後のデートの店のことなんて忘れて、無我夢中でさ。そうして結局とる一銭洋食は、たまらないもんだよな。

しなやかな誘い

次回 『自慢げな絵画』

男女シリーズ 初回 『よとぎばなし』

The Supple Invitation

"Look at my body," you say,
always stretching like a cat. You arch your back,
placing a pillow under your hips, aware of
the beauty of your own form. And of course, I'm a man.
It's only natural for something to stir beneath my underwear. "I need to shower," I say, but you stop me with a "Don't." It's not about cleanliness. Yet you continue,
"The scent of someone you like is a good scent, isn't it? I don't mind it a bit sweaty. They call me a clean freak, but it's only because I detest the smell of those I dislike, that I cherish the scent of those I do."

Your perspective on sex is always so candid. In the palm of your hand, I feel like a coward, yet I passionately relish making love with you. Forgetting about the dinner reservation that comes after, completely lost in the moment. And eventually, the issen-yousyoku we order as cheap hotel delivery food is utterly tantalizing.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?