見出し画像

2023年8月31日(木)安達太良山

日記
日曜日に子供達と安達太良山へ行ってきました。
途中雨が降りましたが、無事登頂できました。
疲れましたが、いい気分転換になりました。

英語

I went to Mt. Adatara with my children on Sunday. 
We encountered rain on the way, 
but we managed to reach the summit safely.
 It was tiring, but it was a refreshing change of mood.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?