見出し画像

2023年8月9日(水) #1 佐渡に行ってきました!

佐渡に行ってきました。
初めてフェリーに乗りました。
船酔いが心配でしたが大丈夫でした。

英語
I went to Sado. I rode a ferry for the first time.
I was worried about getting seasick, but I was fine.

自作英語
I went to Sado.
I have rided felly first time in my life.
I had worried felly hangout, but it was not thing.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?