見出し画像

Enrique Iglesias — Hero 和訳/洋楽和訳

[Intro]
Let me be your hero
君のヒーローになりたい

[Verse 1]
Would you dance, if I asked you to dance?
もしダンスに誘ったら、一緒に踊ってくれる?
Would you run, and never look back?
それとも二度と振り向かずに走り去る?
Would you cry, if you saw me crying?
もし僕が泣いてるの見たら、一緒に泣いてくれる?
Would you save my soul, tonight?
今夜、僕の「心」を救ってくれる?
Would you tremble, if I touched your lips?
君の唇に触れたら、震える?
Would you laugh? Oh please, tell me this
それとも笑う?お願いだから、これだけは教えて
Now would you die, for the one you loved?
君の愛する人のために死ねる?
Hold me in your arms, tonight
今夜、僕を抱きしめて

[Chorus]
I can be your hero, baby
僕はあなたのヒーローになれるよ
I can kiss away the pain
君の傷を忘れさせてあげるよ
I will stand by you forever
君のそばにずっといるよ、永遠に
You can take my breath away
僕の息を引き取っていいよ

[Verse 2]
Would you swear, that you'll always be mine
ずっと僕のモノだと約束してくれる?
Or would you lie?
それとも嘘つく?
Would you run and hide?
もしくは逃げて、隠れる?
Am I in too deep? Have I lost my mind?
深入りし過ぎかなぁ?気が狂ったかな?
I don't care, you're here tonight
そんな事はどうでもいい、だって君は今夜はココにいるから

[Chorus/サビ]

[Guitar Solo]

[Verse 3]
Oh, I just wanna hold you
君を抱きしめたいよ
I just wanna hold you
君を抱きしめたいよ
Oh, yeah
Am I in too deep? Have I lost my mind?
深入りし過ぎかなぁ?気が狂ったかn?
Well, I don't care
まぁ、そんな事はどうでもいい
You're here tonight
だって今夜ココにいるから

[Chorus/サビ]


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?