見出し画像

いよいよ at last



暑くなってきましたね

もう5月も今日でおわりです

黒鷲旗終わってから5月いっぱいオフだったんですが
わたくしつづきオフは何してたかというと

もっぱらダラダラしてました。。。
基本家にいたような気がします

というのも、趣味もなければやりたいこともなく

しいていうならゴルフに週一くらいで行ってただけで。


あとはお酒のんでました

大人数じゃないですよ

そんな多くじゃないですよ

嗜む程度です

大人になりました

まぁオフとはいっても終日社業があったので、疲れました。
んでそのあとトレーニングして、ご飯作って食べて寝る

そんな薄っぺらいオフの紹介でした


そ、し、て
いよいよ明日から練習が始まります!

基本的に、午前社業からの午後練習の流れです

今シーズンはいろんな面でもっと強くなって

たくさん勝ちたいですね

2022-2023シーズン
も応援よろしくお願いします👊

母校である中央大学
先輩ヅラさせてもらいました

It's getting hotter!

Today is the last day of May!

I was off the whole month of May after the Black Eagle Flag was over.
What did I do during my time off?

I just laid around.
I think I basically stayed at home.

I had no hobbies and nothing to do.

I had no hobbies, nothing to do, and I played golf about once a week.



The rest of the time I was drinking.

Not a lot of people.

Not that many.

I just enjoyed it.

I've grown up.

Well, even though it was my day off, I had to work all day, so I was tired.
After that, I worked out, cooked dinner, and went to bed.

That's how I introduced my off-duty life.



And now...
Finally, practice starts tomorrow!

Basically, we will have company work in the morning and practice in the afternoon.

I want to get stronger in various aspects this season

and win a lot of games!

We are looking forward to the 2022-2023 season!
Thank you for your continued support 👊.

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?