見出し画像

私はまたまたまた、タイに行くことになりました。

*English below

1回目の留学
2回目のインターン
に続き3回目のタイ渡航です。


今回はその近況報告として初めてこのnoteを活用させていただくので、
留学の時の話とか、インターンの時の話とかは、割愛で。


今回の渡航ももうそれは面白いことだらけでしたよ。


3泊6日という短い間でしたが、


なんとなんと、


タイ国際航空の公式学生アンバサダーとして、
現地で自分のマニフェストを達成するために派遣されました。



タイ国際航空の学生アンバサダーは、
全国の応募から選び抜かれた6人で、

(一人だけスケジュールの関係で便が合わず、写真にいないけど)

みんな大学生!


私たちは、それぞれ自らマニフェストを掲げて、
それをクリアするために就任期間の12月まで活動します。


現地でアンバサダー6人は、バラバラで各々行動します。


そこにカメラマンさん一人が回ってくれて、
活動の様子を記録してくれました。

私のマニフェスト内容、現地での頑張り(読んで私を褒めてけろ🐸結構本当に頑張ったから!本当だから!)、は、また次回ね。

その動画が完成次第、また報告致します。


I went to Thailand AGAIN.
1st time last year: For studying in chulalongkorn university
2nd time this Feb-March: For internship

This time is 3rd time to visit Thailand for me.

I am writing this note for the update, so I am not going to talk about studying in chulalongkorn university or internship.

Had so much fun this time,too by the way.

3nights 6days
I visited as one of the official student ambassadors of Thai air ways to achieve my manifesto there.

The official student ambassadors of Thai air ways are six, chosen from the application from all over Japan. (one's schedule did not fit us so he is not in the picture) They are all university students. 

We made manifesto by ourselves, continues trying to achieve until this December. 

The shooting team recorded what we were doing there, the video is coming soon.

My manifesto, What we are done and Where we went, How I move to achieve the manifesto
I will talk in next "note". See you then!