【和訳】 Gods & Monsters / Lana Del Rey



In the land of gods and monsters
神と怪物の国では

I was an angel
私は天使だったの

living in the garden of evil
悪の庭園に住んでいた天使

Screwed up, scared, doing anything that I needed
台無しにして 恐れられて したい事は何でもやってきたけど

Shining like a fiery beacon
信号灯のように燃えて輝いているの

You got that medicine I need
あなたは私が求めている薬を持っている

Fame, liquor, love, give it to me slowly
名声, 酒, 愛情 私に少しずつちょうだい

Put your hands on my waist, do it softly
ゆっくり私の腰に手を重ねてみて

Me and God, we don't get along, so now I sing
私と神は仲良くできないの だから今歌わせて


No one's gonna take my soul away
誰にもこの魂を奪わせない

I'm living like Jim Morrison
ジム・モリソンのように生きるの

Headed towards a fucked up holiday
狂った休日に向かって行く

Motel sprees, sprees and I'm singing
モーテルで遊び呆けながら歌うの

"Fuck yeah, give it to me,
そうよ もっとちょうだい

this is Heaven, what I truly want"
これこそ天国 私が本当に欲しいもの

It's innocence lost, innocence lost
純真さはもうどこにも残ってない


In the land of gods and monsters
神と怪物の国では

I was an angel
私は天使だった

looking to get fucked hard
誰かにめちゃくちゃにされる事を望んでた

Like a groupie incognito, posing as a real singer
歌手の真似ばかりする気色悪いファンみたいに

Life imitates art
芸術を真似したような人生

You got that medicine I need
あなたは私が求める薬を持っている

Dope, shoot it up, straight to the heart, please
この心に真っ直ぐ撃ち込んで欲しいの

I don't really wanna know what's good for me
自分にとって何が正しいのかは もうどうでもいい

God's dead, I said,
神は死んだ、私は言うの

"Baby, that's alright with me"
"私といれば大丈夫だよ"


No one's gonna take my soul away
誰にもこの魂を奪わせない

I'm living like Jim Morrison
ジム・モリソンのように生きるの

Headed towards a fucked up holiday
荒んだ休日に向かって行く

Motel sprees, sprees and I'm singing
モーテルで遊び呆けながら歌うの

"Fuck yeah, give it to me,
そうよ もっとちょうだい

this is Heaven, what I truly want"
これこそ天国 私が本当に欲しいもの

It's innocence lost, innocence lost
純真さはもうどこにも残ってない


When you talk, it's like a movie
あなたの話し方はまるで映画のよう

and you're makin' me crazy
私を夢中にするの

'Cause life imitates art
だって人生はアートの真似ばかり

If I get a little prettier, can I be your baby?
あと少し綺麗になったら恋人にしてくれる?

You tell me life isn't that hard
人生はそんなに難しくないって言ってくれたでしょ


No one's gonna take my soul away
誰にもこの魂を奪わせない

I'm living like Jim Morrison
ジム・モリソンのように生きるの

Headed towards a fucked up holiday
狂った休日に向かって行く

Motel sprees, sprees and I'm singing
モーテルで遊び呆けながら歌うの

"Fuck yeah, give it to me,
そうよ もっとちょうだい

this is Heaven, what I truly want"
これこそ天国 私が本当に求めるもの

It's innocence lost, innocence lost
純真さはもうどこにも残ってない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?