見出し画像

地獄を乗り越える方法教えます😊I'll show you how to get through hell.

2021年は本当に、これまで考えたこともなかった経験をしました。夫が希少神経難病に倒れて、文字通り地獄を味わいました。今、こんな穏やかな暮らしを取り戻せるなんて思っても見ませんでした。苦しい状況に怒りが沸き、泣いて暮らしていました。かなりその時々に苦しんできたとは思いますが、私はある思想に支えられて希望を持って生きてもいました。

In 2021, I really experienced something that I had never considered before. My husband fell ill with a rare neurological disorder and I literally went through hell. I never thought that I would be able to regain such a peaceful life now. I was so angry at the painful situation that I lived in tears. I know that I have suffered a lot from time to time, but I also lived with hope, supported by a certain thought.

ここから先は

6,636字

¥ 2,000

期間限定 PayPay支払いすると抽選でお得に!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?