見出し画像

Lifetime/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日はLifetimeをお送りいたします!

歌詞

Oh darling
あぁ愛おしい人

There’s not much that you can say
どんな言葉も

To stop me falling in
この恋に落ちてく僕を

Like I am oh darling
止めることはできないんだ

Even waves can’t wash away
どんな波にも流されない

Our names in the sand
僕らの名前は砂に深く刻みつけられてるから

Never could never can
どんなことがあってもね

You are my everything
君は僕の全てなんだ

I gave up everything
君のためなら全てを投げ出したって構わない

Show me the darkest part of your heart
僕にはどんなに暗い一面だって打ち明けていいんだよ

I ain’t gonna run
どこにも逃げたりしないから

Every dance is slow, every kiss is whoa
踊りはいつもゆっくりと、口づけはうっとりと、

They say you know when you know well I know
みんないずれわかる時が来るって言う

I know you’re the one
僕にはわかる、君が一番だって

Some people bring you a million blessings
溢れんばかりの恵をもたらす人も、

Some people teach you a million lessons
計り知れない知恵を授けてくれる人もいるよね

All that I learned it wasn’t my turn
わかったのは、今は僕の出る幕じゃなかったってこと

It wasn’t the right time
ふさわさしいタイミングじゃなかったんだ

Some people come in your life for a reason
縁あって君の人生に関わる人もいるよね

Others they come in your life for a season
一時の間、何回も出会う人も

But baby you are a lifetime
君は僕の生涯で出会う人なんだ

Oh darling
愛おしい人

There’s no word that can describe the way that I feel, tonight
言葉ごとき、今宵のこの気持ちを表せるものか

oh darling
愛おしい人

I would walk that broken road
茨の道だって構わず進むさ

Time and time again
幾度となく

If it led me to your hello
その先に君の声が聞けるのなら

You are my everything
君は僕の全てだ

I gave up everything
君のためなら全てを投げ出してもいい

Show me the darkest part of your heart
誰にも見せられないような一面も僕には見せていいんだ

I ain’t gonna run
どこにも逃げたりしない

Every dance is slow, every kiss is whoa
踊りはゆっくりと、口づけはうっとりと

They say you know when you know well I know
みんないずれ分かる時が訪れるって言う

I know you’re the one
僕には分かる、君が一番だって

Some people bring you a million blessings
溢れんばかりの祝福を与えてくれる人もいる

Some people teach you a million lessons
沢山の学びをもたらしてくれる人も

All that I learned it wasn’t my turn
わかったのは、今は僕の出る幕じゃなかったってこと

It wasn’t the right time
ふさわしいタイミングじゃなかったんだ

Some people come in your life for a reason
縁あって君の人生に関わる人もいる

Others they come in your life for a season
他にも一時の間君と出会う人もいる

Baby you are a lifetime
君は生涯を通して会う人

Baby you are a lifetime
君こそ我が一生なり

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?