見出し画像

Boyfriend (Acoustic)/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
そういえば、「Believe」のacoustic.verを投稿していなかったので投稿を開始します!

歌詞

If was your boyfriend, I’d never let you go
もし僕が彼氏、絶対君をはなしたりしないよ

I can take you places you ain’t never been before
僕なら見たことのない景色を見せてあげられるよ

Baby take a chance or you’ll never ever know
僕に賭けてみない?絶対知らない景色を見せてあげる

I got money in my hands that I’d really like to blow
金なら掃いて捨てるほどあるからさ

Yeah, on you
君のために使いたいんだ

Chilling by the fire while we eating fondue
暖炉の揺れる火を眺めながら、フォンデュを頬張ってる

I don’t know about me but I know about you
自分のことはよくわからないのに君のことはよくわかる

So say hello to falsetto in three, two
ほら甲高い裏声にこんにちはって、3、2

I’d like to be everything you want
君の求めてる男になりたい

Hey girl, let me talk to you
これだけは言わせて、

If I was your boyfriend, never let you go
もし僕が君のものなら、絶対君をはなしたりしないよ

Keep you on my arm girl, you’d never be alone
ずっと腕に君を抱いて、一人にはしない

I can be a gentleman, anything you want
紳士的で、君の望む男でいてあげる

If I was your boyfriend, I’d never let you go
もし僕が彼氏なら、絶対君をはなしたりしないよ

Tell me what you like yeah, tell me what you don’t
教えて何が好き?、何が嫌い?

I could be your Buzz Lightyear fly across the globe
君だけのバズ・ライトイヤーになってあげるよ世界中飛び回ってさ

I don’t never wanna fight yeah, you already know
知ってるだろ?君と争いたくなんかないよ

I am going to make you shine bright
ピカピカに光り輝かせあげるよ

Like you’re laying in the snow
スノーエンジェルみたいにね

Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend
僕の彼女になってよ

You could be my girlfriend until the world ends
君だったら世界の終わりまで付き合っていたいよ

Make you dance do a spin and a twirl and
クルクル踊り回ろう

Voice going crazy on this hook like a whirl wind
僕の声は旋風みたいに突き上がっていく

Swaggie
イカすね

I’d like to be everything you want
君の望む男になりたい

Hey girl, let me talk to you
これだけは言っておくよ

If I was your boyfriend, never let you go
もし僕が彼氏なら絶対君をはなさないね

Keep you on my arm girl, you’d never be alone
腕の中にずっと君を抱いて絶対一人にしない

I can be a gentleman, anything you want
紳士的にさ、君の理想の男になってみせるよ

If I was your boyfriend, I’d never let you go
もし僕が彼氏なら、君を絶対はなさないよ

So give me a chance cause you’re all I need your girl
チャンスをちょうだい、だって正に君は僕が求めてる人だからさ

Spend a week with your boy
君の男と一週間過ごしたら、

I’ll be calling you my girlfriend
君を僕の彼女って呼ぶんだ

If I was your man, I’d never leave you girl
もし僕が君の男なら決して君の元から去ったりしない

I just want to love you
ただ君を愛していたい

If I was your boyfriend, never let you go
もし僕が彼氏なら、絶対君をはなしたりしない

Keep you on my arm girl, you’d never be alone
ずっと君を腕の中に抱いて、独りになんかしない

I can be a gentleman, anything you want
紳士的にさ、君の望むことを聞いてあげる

If I was your boyfriend, I’d never let you go
もし僕が彼氏だったら、絶対君をはなさない

Never let you go
絶体はなさない

~Na na na na na na~

If I was your boyfriend
僕が彼氏だったらね

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?