見出し画像

One Time(Acoustic)/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「One Time」のacousticヴァージョンをお送り致します!

歌詞

~Eh eh eh ~

Let's go
いくよ

Me plus you, I’ma tell you one time
僕、そこに君、一回だけ言うよ

I’ma tell you one time, I’ma tell you one time
一回しか言わないよ?一回だけだからね?

One time
一回だけね

When I met you girl, my heart went knock knock
君を一眼見た時から心臓がドキドキしちゃってた

Now them butterflies in my stomach won’t stop stop
胸のときめきが止まらなくてさ

And even though it’s a struggle, love is all we got
もしそれが試練だとしても、愛には違いないからね

So we gonna keep keep climbing until the mountain top
頂上に上り詰めるみたいに、ただ登っていくだけさ

Your world is my world and my fight is your fight
君の世界は僕の世界そのもの、おんなじように闘いも

My breath is your breath when you’re hurt
呼吸すら繋がってるんだ、君が傷つくことがあったら

Cause girl you’re my one love
だって君は僕の愛そのものなんだ

My one heart, my one life for sure
僕の心、人生そのものなのさ

Let me tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回しか言わないよ、君を愛してるよ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回だけだからね、すごく愛してるんだ

And I’ma be your one guy, you’ll be my number one girl
僕は君のもの、それに僕には君しかいないんだ

Always making time for you,
いつだって君のためにこの身を捧げる覚悟だよ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回しか言わないからね、君を愛してるよ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回だけだからね、とても愛してるんだ

Your love is so deep, you know that it humbles me
君の愛情深さが、僕の心をまっすぐにしてくれるんだ

You’re by my side
一緒にいると、

And what troubles them, don’t trouble me
文句言うやつらもいるけど、かまいやしないよ

Many have called but the chosen is you
言い寄られてきたけど、君以外考えられなかったよ

Whatever you want shawty, I’ll give it to you
何が欲しい?全部叶えてあげちゃうから

Your world  is my world
君の世界は僕の世界そのものなんだ

And my fight is your fight
同じようにさ、闘いも

My breath is your breath
呼吸さえも僕らは共有してるんだよ

When you’re hurt, I’m not right
君が傷つくことがあったら、悪いのは全部僕なんだ

Cause girl you’re my one love, my one heart
君は僕の愛、僕の心

My one life for sure
人生そのものなんだ

Let me tell you one time (girl I love, girl I love you)
さぁ、一回だけ言うからね、君を愛してるよ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回だけだからね?とっても愛してるんだ

And I’ma be your one guy, you’ll be my number one girl
僕のすべて君のものさ、それに僕には君しかあり得ない

Always making time for you
君のためならどんな時も予定を空けるから

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一回だけ言うからね、とっても愛してるよ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一度だけだからね?ただ君を愛してるんだ

Shawty right there, she’s got everything I need
あぁ愛おしい、本当にまさに完璧だよ

And I’ma tell her one time, one time
一回きりだけど伝えなきゃ、一回だけね

Give you everything you need, down to my last dime
望むこと全部叶えてあげるから、僕の全てを賭けてね

She makes me happy, I know where I’ll be
喜びと生を実感させてくれたんだ

Right by your side cause she is the one for me
ずっとそばにいるよ、だって僕には君だけだから

Let me tell you one time (girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて欲しい、一回だけ言うよ、君を愛してる

(Girl I love, girl I love you)
一回だけ言うよ、君を愛してる

And I’ma be your one guy, you’ll be my number one girl
僕の全て君のものなんだ、僕には君しかいないんだもの

Always making time for you
いつだってこの身を捧げる覚悟さ

I’ma tell you one time (girl I love, girl I love you)
一度だけ言うよ、君を愛してる

(girl I love, girl I love you)
ただ君を愛してるんだ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?