見出し画像

All Bad/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「All Bad」をお送りいたします!

歌詞

It's another, if it ain't one thing
こうじゃなきゃ、また違う何かだって

Instigators, like pouring fire on propane
全く、奴らは事を荒立てようとする

The wrong thing, they be worried about
奴らの考えることはいつも間違ってる

Ooh you know females
女の人がどれだけ

And how they like to run their mouths
おしゃべりか君はよく知ってるでしょ?

Wanna be, wanna be just like, talk like, you
君みたいになりたいよ、君みたいに話したいんだ

(Like you) you (like you)
君みたいにね

Misery, misery loves company
惨めなやつら、類は友を呼ぶね

Don't let them change your mood
君はその雰囲気のままでいてほしい

They try to get at me (they try to get at me)
奴ら僕に近付いて言うんだ、近付いてくるんだ

Behind your back (your back your back) ooh yeah
君の知らないところで、君の見ていないところでね

Trying to tell me that I'm just like the others
僕なんかありふれた男だって言ってくるんだ

But I ain't all bad
でも僕だってそう悪いところばかりじゃない

No no I ain't all bad, all bad, all bad
僕だってね、そう悪いところばかりじゃない

I ain't all bad, all bad, all bad
悪いところばかりじゃないよ

I might make you mad, so mad
君を怒らせちゃったかもしれないね

My bad, no no I ain't all bad
悪いと思ってるけど僕だって悪いところばかりじゃない

Between us, they wanna come in
奴ら僕たちの仲を引き裂こうとしてる

Your worst enemy some time be your best friend
昨日の敵は今日の友、ころころ変わるもんさ

Perfect, ain't saying that I am
僕が完璧だなんて言ってるわけじゃないよ

Proven, at least I'm proving that I give a damn
でも君を気にかけてるって知ってるでしょ?

Wanna be, wanna be everything I ought to be to you (to you)
君のためならどんなことも頑張れるんだ

Envy, envy same thing as jealousy
妬みは嫉妬と同じさ

Jealous of you, that's what they do
奴ら君に嫉妬してるんだ

They try to get at me (they try to get at me)
奴ら僕に近付いて言うんだ

Behind your back (your back, your back)
君の知らない、見ていないところで

Trying to tell me that I'm just like the others
僕なんてありふれた男だってね

But I ain't all bad
でも僕だってそう悪いところばかりじゃない

No no I ain't all bad, all bad, all bad
そう悪いところばかりじゃない

I ain't all bad, all bad, all bad
悪いところばかりじゃないよ

I might make you mad, so mad
君を怒らせることもある、それは悪いと思ってる

My bad no no, I ain't all bad
けど、僕だって悪いところばかりじゃないでしょ?

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?