見出し画像

Let Me Love You/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Let Me Love You」をお送りいたします!

歌詞

I used to believe
信じてたんだ、

We were burning on the edge of something beautiful
僕らは何か綺麗なものの片隅で燃え盛っていたってね

Something beautiful, selling a dream
その美しい何かでね、夢を売る輩はいつだって

Smoke and mirrors keep us waiting on miracle
僕らを欺いては、奇跡を待ちぼうけさせるんだ

On a miracle
訪れない奇跡をね

Say, go through the darkest of days
さぁ真っ暗な日々を抜けて、

Heaven's a heartbreak away
その胸の痛みを越えれば天国はもうすぐそこだ

Never let you go, never let me down
離さないよ、ガッカリさせないでくれよ

Oh it's been a hell of a ride
山あり谷あり揺られてさ、

Driving the edge of a knife
まるでナイフの先を走ってるみたいだった

Never let you go, never let me down
ねぇ君を離さないよ、ガッカリさせねいでくれよ?

Don't you give up, nah nah nah
決して諦めるんじゃないよ

I won't give up nah nah nah
僕だって諦めないから

Let me love you, let me love you
君を愛させてくれ、僕に君をさ

Don't you give up, nah nah nah
諦めないで

I won't give up nah nah nah
僕だって諦めないから

Let me love you, let me love you
僕に愛させてくれ、僕に君を

(Oh baby baby)
僕の愛しの人

Don't fall asleep at the wheel
居眠り運転なんてダメだ、

We've got a million miles ahead of us
何千里って道のりを前にしてさ

Miles ahead of us
まだ何千里って道のりがあるんだ

All that we need
僕らに必要なのは

Is a rude awakening to know we're good enough yeah
もう十分満たされてるって気づくこと、それに目覚めることなんだ

Know we're good enough
もう満たされてるそれに気づくこと

Say go through the darkest of days
さぁ、暗闇の日々を抜けたて

Heaven's heartbreak away
その胸の痛みを越えたら天国はすぐそこだ

Never let you go, never let me down
絶対離さないよ、だから失望させるなよ?

Oh it's been a hell of a ride
ジェットコースターみたいに揺られた、

Driving the edge of a knife
まるで、ナイフの上を走ってるみたいだった

Never let you go, never let me down
決して離さないよ、だからガッカリさせないくれよ

Don't you give up, nah nah nah
諦めないでくれ

I won't give up nah nah nah
僕も絶対諦めない

Let me love you, let me love you
君を愛させてくれよ

Don't you give up, nah nah nah
諦めんなよ

I won't give up nah nah nah
僕も諦めないから

Let me love you, let me love you
僕に愛させてくれ、君のことを

(Oh baby baby)
僕の愛しの人

Whoa (girl never let you go wooh)
絶対離さないよ

Oh, nah nah nah nah (never let you go)
絶対に

Yeah yeah (girl never let you go)
決して離さないよ

Don't you give up, nah nah nah
だから諦めないで

I won't give up nah nah nah
僕も諦めないから

Let me love you, let me love you
君を愛させてくれ、君のことをさ

Don't you give up, nah nah nah
諦めんなよ

I won't give up nah nah nah
僕だって絶対諦めない

Let me love you, let me love you
僕に愛させてくれ、僕に君のことを

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?