見出し画像

Christmas Love/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Christmas Love」をお送りいたします!

歌詞

Baby, I will not pout, baby, I will not cry
もうふくれっ面はやめだよ、涙だって流さないよ

Cause I got your love this Christmas time
だって今年のクリスマスは君の愛に包まれてるから

When the snow’s on the ground
雪が山のように積もって、

And it’s freezing outside
凍てつく寒さの中で、

I got your love this Christmas
僕は君の愛に包まれてるんだ

On every list I’ve ever sent
サンタさんに送ったお願い事の中で、

You’re the gift I’d love the best
一番欲しかったのは君なのさ

So deck the halls and all the rest
家の隅々まで飾り付けをして

Warm me up with your Christmas love
君の温かな愛に包まれてさ

Hey, angel in the snow, I’m under the mistletoe
雪に浮かぶ天使さんよ、僕は今ヤドリギの下にいるんだ

You are the one (you are)
君なんだよ、

You’re my very own Christmas love
君だけが僕のクリスマスなんだ

Tell Santa I’m cool this year
サンタさんに伝えてよ「今年はカマしてやる、

My present is standing right here
プレゼントはもう目の前にあるんだ」ってね

Thank God above for my very own Christmas love, yeah
ありがとう天に召します神様、僕に彼女の愛をくれて

Like a beautiful tree
まるでツリーそのものだね、

You can light up the room
君がいるだけで部屋が輝きに満ちてさ

But your kind of star can’t be removed, like a beautiful carol
だけどテッペンの星ははずせないよね、クリスマスキャロルみたいにさ

I get lost in your song and I will forever sing along
君の歌声に聞き惚れて、つい一緒になって歌っちゃうんだ

On every list I’ve ever sent
サンタさんに送った願い事の中で、

You’re the gift I’d love the best
一番のプレゼントは君以外あり得ないよ

So deck the halls and all the rest
家中を飾り付けて、

You warm me up with you Christmas love
君の愛の温もりに浸ってる

Hey, angel in the snow, I’m under the mistletoe
ねぇ雪に浮かぶ天使さん、僕はヤドリギにいるよ

You are the one (you are)
君なんだよ、

You’re my very own Christmas love
君こそ僕のクリスマスそのものなんだ

Tell Santa I’m cool this year
サンタさんに伝えて、「今年はキメてやる、

My present is standing right here
僕のプレゼントはもうここにある」ってね

Thank God above for my very own Christmas love
あぁ天の神様ありがとう、彼女を愛を僕にくれて

All the lovers around the world (all the lovers)
世界中の恋し、愛し合う人たちへ

Let me sing you Merry, Merry Christmas
君らのために歌わせくれ、本当にクリスマスおめでとう

Merry, Merry Christmas (and happy holidays)
良いクリスマスをね!それに楽しい休日を!

And every boy and every girl
それに全ての良い子たち、

Stay close to the ones you love and thank God above
愛する人に寄り添うんだよ、天の神様への感謝も忘れずにね

That you got someone this year, yeah
君らにも愛する誰かがそばにいるんだね

That can fill your heart with cheer, yeah
きっと喜びで胸がいっぱいだよね

Hey angel in the snow, I’m under the mistletoe
雪の中の天使さん、僕ならヤドリギにいるよ

You are the one (you are)
君なんだよ

You’re my very own Christmas love
君だけが僕のクリスマスなんだ

Hey, angel in the snow, I’m under the mistletoe
ねぇ雪の中の天使さん、僕ならヤドリギの下だよ

You are the one (you are)
君なんだ、

You’re my very own Christmas love
君こそ僕のクリスマスそのものなんだ

Tell Santa I’m cool this year
サンタさんに伝えて「今年はカマしてやる、

My present is standing right here
プレゼントはいらない、もう目の前にあるんだ」ってね

Thank God above for my very own Christmas love
天に召します神様ありがとう、僕に彼女の愛をくれて

For my very own Christmas love
僕だけの愛の贈り物を

For my very own Christmas love
彼女の愛を独り占めさせてくれさ

(Give me a kiss, baby, give me a kiss, baby)
甘い口付けをおくれ、君の唇が欲しいんだ

For my very own Christmas love
僕だけに彼女の愛をくれて、ありがとう

(Give me a kiss, baby, give me a kiss, baby)
熱い口付けをおくれ、君の甘い唇が欲しいんだ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?