見出し画像

Change Me/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Change Me」をお送りいたします!

歌詞

Girl I'm ready, if you're ready now
準備はいい?僕はできてる

Ooh is it ever gonna be ?
いつかそうなれるかな

If you're with it, then I'm with it now
君さえ良ければ、僕はもう

To accept all responsibility
覚悟はできてるよ

I'd go out of my way to live by the words that you say
君の言うことなら、生き方を曲げてもいいって思うよ

I don't wanna be the same
今のままじゃもう嫌なんだ

Maybe you could change me, maybe you could change me oh
君なら僕を変えてくれる、今の僕を

Maybe you could be the light that opens up my eyes
君なら僕のいく道を照らしてくれると思うんだ

Make all my wrongs right
全てを真っ直ぐにしてくれる

Change me (change me) change me (change me)
僕を変えてくれ、変えてくれ

Don't fight fire with fire
火には火で戦えないよ

If I'm screaming, talk quieter, understanding and patience
もし僕が感情的になったら、落ち着いて理解と忍耐を持って欲しい

Feel the pain that I'm facing, be like serenity
僕の痛みに向き合って、平穏にさ

Help me position my mind
僕を落ち着かせてほしい

Take a chance, make a difference in my life
この気を逃さないで、僕の人生を変えて欲しいんだ

Maybe you could change me
君なら僕を変えられる

Maybe you could change me (maybe you could change me)
僕を変えられるはずだ

Maybe you could be the light (you could be the light)
僕の光になってくれるはずだ

That opens up my eyes (open up my eyes)
僕のいく道を照らす光に

Make all my wrongs right
僕を真っ直ぐにしてくれる

Change me (change me) change me (change me)
僕を変えてくれ、変えてほしい

Girl I'm ready, if you're ready now
君さえ良ければ、僕は覚悟できてる

Ooh is it ever gonna be ?
いつかそうなれるかな

If you're with it, then I'm with it now
君が良ければ僕はもう覚悟できてるよ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?