見出し画像

Bad Day/Justin Bieber 意訳

こんにちは、ハルノです!
本日は「Bad Day」をお送りいたします!

歌詞

No I didn't think you would let me down that easy
君にこんなにガッカリするとは思わなかったよ

Oh no girl
ベイビー

And I didn't think it was over
まだ終わりじゃないと思ってたよ

Until you walked away like it was nothing baby
こんなにあっさり去っていくなんて

And that moment was so hard for me to breath yeah
あの時は息もできなかったよ

Cause you took away the biggest part of me yeah
何か心にポッカリ穴が開いたみたいでさ

Life is so unpredictable yeah
人生は予測不可能だね

Never thought a love like yours would leave me all alone oh no
君の愛がなくなるなんて思ってもみなかったんだ

Didn't waste any time but you had already made up your mind
時間を無駄にしたつもりはないけど、君はもう心を決めてたんだね

No sympathy cause I was out of line oh yeah
一線を超えたから、僕には気にもかけなくなったね

But I didn't think you would let me down that easy
君にはガッカリだよ、こんなあっけないとは

Oh no girl
ベイビー

And I didn't think it was over
これで終わりとは夢にも思わなかった

Until you walked away like it was nothing girl
こんなあっさりと去っていくなんて

It was a bad day hey hey hey girl
まさしく最悪な日だったよ

I knew I was wrong but you could've said goodbye, baby
僕も悪かったけど、さよならくらい言ってくれも良いじゃんか

It was a bad day, now I'm like whoa
びっくりするくらい最悪な日だったよ

It was a bad day, It was a bad day
なんて日だってくらい、最悪な日だった

It was a bad day
最悪な日だったよ

いかがでしたでしょうか?
よろしければスキとフォローお願いします!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?