見出し画像

 Melody【Poem】

♪ comodo… poco a poco… feroce

I just me
You trust me
Im a growing
Your dreaming

♪ dolce… amabile … tranquillo

Whats with the rose flowers?

♪ espressivo… tempo primo

I was like
everything imaginable is
could happen in real life
both the best and the worst

♪ giocoso

We are player
Our flair
Like a poetry
Its a story

♪ vivace… brillante

Somehow we feel great today

♪ fine


inspired by The Sky is Everywhere


Japanese translation


♪ 気楽に 少しずつ 激しく

わたしは私
信じて
成長しているから
あなたにも夢があるでしょ

♪ 甘く 優しく 穏やかに

バラの花束なんて持ってどうしたの?

♪ 表情豊かに 最初の速さで

私たちが想像できることは
現実の世界に起こるかもしれない
いいことも悪いこともって思った

♪ 楽しげに

私たちはプレイヤー
私たちの才能は
詩のような物語

♪ 生き生きと 華やかに

なぜだか今日はいい気分だね

♪ 今日はこの辺で


初めまして。見て読んで下さって、本当にありがとうございます。これからも楽しみにしていて下さい♡