見出し画像

The apple of my eye 【Poem】

I'm in a colors
You're waters
We're in the flowers

So please
Without asking anything
Without knowing anything
I love you just the way you are

Summer is almost over
The silent sea
Our memories
I love spending time with you

I don't want anything but you
Just by my side
My wish is just that

Actually I'm low-key feeling hurt
How come you totally ghosted me?

So please
If it’s still not too late, wanna repay your love

I have always wanted to tell you
If it's okay with you, wanna dance with me?


Japanese translation

大切な人「詩」

私は色の中にいる
あなたは水
私たちは花の中のひとつ

お願いだから
何も聞かずに
何も知らずに
ありままのあなたでいて

もうすぐ夏が終わる
静かな海での思い出
あなたと過ごす大切な時間

何もいらない
ただ私の側にいて
願うことはそれだけなのに

本当は地味に傷ついている
どうして消えてしまったの?

お願い
まだ間に合うのなら
あなたの愛に報いたい

ずっと言いたかったの
もしOKなら私と一緒に踊ってくれませんか?


inspired by MIDNIGHT SWAN


初めまして。見て読んで下さって、本当にありがとうございます。これからも楽しみにしていて下さい♡