Friday, February 11.

今日は奈良公園にいってきた。
特にしたいと思うことが無かったので、
奈良の町をvlogにしようと動画集めに行ってきました。
色んな世界遺産や自然に触れ
とてもリラックスできました。
しかし、歩きすぎたので疲れました。(笑)

お昼は、蕎麦屋さんに入り蕎麦を食べて
カフェでvlogを編集して
バーでハイボールを飲みました。
そこのバーは雰囲気が良かったので入ってみると
ビビるくらい高かったです。(笑)
ですが、一流を味わえたので良かったです。(笑)

今日はそんなところかな。
あ、今日あげたインスタグラのリール動画が
世界でバズったのが嬉しかったな。(笑)
これからも続けていこう。
明日も頑張ろう!!


I went to Nara Park today. I didn't really want to do it. I went to collect videos to make the town of Nara vlog. Touch various world heritage sites and nature. I was able to relax very much. But I'm tired because I walked too much. lol 

For lunch, I went to a soba restaurant and ate soba. Edit the vlog in the cafe. I drank a highball at the bar. The bar there had a good atmosphere, so when I entered. It was so expensive. that I was scared. lol However, it was good that I was able to taste the first-class. lol

I wonder if that's where it is today. Oh, the reel video of the Instagram I gave you today. I was happy that I buzzed in the world. lol Let's continue from now on. Let's do our best tomorrow too!!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?