Talk Too Much

COIN

Caffeine, small talk
一杯のカフェインと他愛もない話で
Wait out the plastic weather
安っぽい天気を耐えしのぐ
Mmhmm, uh uh, discussing current events
ああ、まあねなんて最近の事を話し合う
I'll take my time
ゆっくり喋ることにするよ
I'm not the forward thinker
成り行き任せな僕のことだし
You read my mind
君は僕の考えを読んだでしょう

Better to leave it unsaid
これは言葉に出さないほうがいいよね?
Why can't I leave it unsaid?
言わないほうがいいのは分かってるんだけど

You know I talk too much
僕はおしゃべりだからさ
Honey, come put your lips on mine
ねえ君から口づけして
And shut me up
僕を黙らせてよ
We could blame it all on human nature
まあこれも人間の性なんだし
Stay cool, it's just a kiss
キスのひとつでそんな動揺しないでよ
Oh, why you gotta be so talkative?
なんでそんな急に饒舌になるのさ?
I talk too much, we talk too much
君も僕もおしゃべりなんだからさ

You know my type
僕のタイプ、知ってるでしょう
Tightrope across the table
テーブル上の言葉の綱渡り
Mmhmm, uh huh, I can't keep holding my breath
うんうんまあね、黙ってるなんてできないよ
New wave, no time
一瞬で押し寄せた気持ちの波
Red velvet under pressure
プレッシャーの中でつつくレッドベルベット
Blah blah, green eyes
べらべらと饒舌な緑色の瞳

I never leave it unsaid
ああ言わないなんてできないよ
Why can't I leave it unsaid?
なんで言ってしまうんだろう

You know I talk too much
僕はおしゃべりだからさ
Honey, come put your lips on mine
ねえ君から口づけして
And shut me up
僕を黙らせてよ
We could blame it all on human nature
まあこれも人間の性なんだし
Stay cool, it's just a kiss
キスのひとつでそんな動揺しないでよ
Oh, why you gotta be so talkative?
なんでそんな急に饒舌になるのさ?
I talk too much, we talk too much
君も僕も喋るのをやめられないよ

Silence is golden
静けさは絶好の機会
and you've got my hopes up
思わせぶりな君
We talk too much
僕らはほんとおしゃべりだな
No hesitation
躊躇いなんて捨ててよ
what are we waiting for?
何を待ってることがあるの?
We talk too much
ほら僕ら何時間だって話せるよ

You know I talk too much
僕はおしゃべりだからさ
Honey, come put your lips on mine
ねえ君から口づけして
And shut me up
僕を黙らせてよ
We could blame it all on human nature
まあこれも人間の性なんだし
Stay cool, it's just a kiss
キスのひとつでそんな動揺しないでよ
Oh, why you gotta be so talkative?
なんでそんな急に饒舌になるのさ?
I talk too much, we talk too much
君も僕もおしゃべりなんだからさ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?