見出し画像

John Mayer - Slow Dancing In A Burning Room

軽い気持ちで言ってるんじゃない
It's not a silly little moment
時が経てば元通りになる様な事じゃないから
It's not the storm before the calm
今にも消え絶えようとしているんだ
This is the deep and dying breath of
これまで築いてきた僕らの関係が
This love we've been working on

もう抱きしめることは叶わないみたい
Can't seem to hold you like I want to
どれだけ君の温もりを感じたくても
So I can feel you in my arms
もう誰も手を差し伸べてくれないだろう
Nobody's gonna come and save you
二人は散々すれ違いを繰り返してきたから
We pulled too many false alarms

僕らは堕ち続けてる
We're going down
君も気付いてるはず
And you can see it too
僕らはどんどん堕ちていく
We're going down
でもそうなる定めだともう君も分かってる
And you know that we're doomed
燃え落ちる部屋で踊る様に、僕らはゆっくりと終わっていくんだ
My dear
We're slow dancing in a burning room

君が想い描いてた恋人は僕だっただろうし
I was the one you always dreamed of
僕にとっても君がそうだった
You were the one I tried to draw
なのにどうしてもう平気だなんて言えるんだ
How dare you say it's nothing to me
君こそが僕にとって唯一の光だったのに
Baby, you're the only light I ever saw

僕はこれからもっと悲しみを重ねていくだろう
I'll make the most of all the sadness
きっと君は色んな男と出会っていくから
You'll be a bitch because you can
僕を突き放して傷付けて
You try to hit me just to hurt me
心が晴れないまま離れていく
So you leave me feeling dirty
だって君にはもうその気が無いんだから
Because you can't understand

僕らは堕ち続けてる
We're going down
君も気付いてるはず
And you can see it too
僕らはどんどん堕ちていく
We're going down
でもそうなる定めだともう君も分かってる
And you know that we're doomed
燃え落ちる部屋で踊る様に、僕らはゆっくりと終わっていくんだ
My dear
We're slow dancing in a burning room


そうやって泣けばいい、好きにすればいい
Go cry about it why don't you
Go cry about it why don't you
Go cry about it.

燃え落ちる部屋で踊る様に、僕らはゆっくりと終わっていく運命なんだ
My dear, we're slow dancing in a burning room.
もう終わりにした方がいいんじゃないか
Don't you think we ought a know by now
もう無理だと受け入れるべきなのか
Don't you think we should a learned somehow
終わりにした方がいいんじゃないか
Don't you think we ought a know by now
もうどうしようもないことなのか
Don't you think we should a learned somehow


ジョンメイヤーのSlow Dancing ln A Burning Room

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?