見出し画像

Clavicle fracture 鎖骨骨折

I could not update my note yesterday for the first time since I visited Hawaii because I had to be with my older kid all day. 
The unfortunate accident happened at night the day before yesterday. She fell out of bed and hit her left shoulder hard on the floor. 

昨日はハワイに行って以来初めて、ノートを更新できませんでした。上の娘と1日中一緒にいる必要があったからです。
その不幸な事故は一昨日の夜に起こりました。彼女はベッドから落ち、左肩を床に強く打ってしまったのです。

The bed is quite high.

Although she was in a lot of pain, she fell asleep soon because it was late at night.
As soon as she fell asleep, I called an insurance company and ask to book a clinic for her.
The next day, namely yesterday, I took her to the clinic the insurance company recommended me as soon as possible.

彼女はとても痛そうにしていましたが、夜遅くだったからかすぐに寝てしまいました。
彼女が眠りにつくとすぐに、私は保険会社に電話して、彼女のために診療所を予約するように頼みました。
翌日、つまり昨日、保険会社が勧めてくれたクリニックへ彼女を急いで連れて行きました。

a bird

She was diagnosed with a left clavicle fracture. I received a painkiller for her. Her left shoulder has been fixed.
I’m so sorry that I could be more careful to look after her. I will leave Hawaii tomorrow and take her to hospital on returning to Japan.
Hope she will recover soon.

Thank you for reading,
David

彼女は左鎖骨骨折と診断されました。私は痛み止めを受け取りました。 左肩は固定されています。
娘の世話をするためにもっと気を配ることができたのにとても残念です。 私は明日ハワイを離れ、日本に戻り次第彼女を病院に連れて行きます。
彼女がすぐに回復することを願っています。

読んでくれてありがとう。
ディビッド

Painkiller

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?