見出し画像

宇宙船で旅をする少年

宇宙船で旅をする少年は、トムという名前でした。彼は、父親と二人で、宇宙の探検をしていました。彼らは、宇宙船を自分たちで改造して、様々な惑星や星系を訪れていました。彼らは、宇宙の不思議や美しさに感動しました。彼らは、宇宙の友達もたくさん作りました。彼らは、宇宙の冒険家として、幸せに暮らしていました。

ある日、彼らは、未知の惑星に着陸しました。その惑星は、緑の草原と青い空と白い雲に覆われていました。その惑星は、地球に似ていましたが、人間はいませんでした。その代わりに、動物たちが平和に暮らしていました。彼らは、その惑星を「アニマル・プラネット」と名付けました。

トムは、父親と一緒に、アニマル・プラネットを探検しました。彼らは、様々な動物たちに出会いました。彼らは、ライオンやゾウやキリンなどの大型動物や、ウサギやネコやイヌなどの小型動物や、鳥や魚や虫などの多様な動物に出会いました。彼らは、動物たちと仲良くなりました。動物たちは、彼らに話しかけたり、遊んだり、食べ物を分けたりしました。彼らは、動物たちの言葉を理解できるようになりました。彼らは、動物たちの生活や文化や歴史を学びました。

トムは、特に、ネコと仲良くなりました。ネコは、トムに「ミー」と名乗りました。ミーは、トムに色々なことを教えてくれました。ミーは、トムにアニマル・プラネットの秘密を教えてくれました。ミーは、トムに言いました。

「トム、私たちの惑星は、とても特別なんだ。私たちは、人間が作った惑星なんだよ。」

「人間が作った惑星?どういうこと?」

「私たちは、人間が作った実験の一部なんだ。人間は、地球で動物たちを虐待していたんだ。人間は、動物たちを殺したり、食べたり、狩ったり、実験したりしていたんだ。人間は、動物たちを奴隷のように扱っていたんだ。でも、人間の中には、動物たちを愛する人もいたんだ。人間の中には、動物たちを救いたいと思う人もいたんだ。その人たちは、動物たちを宇宙に連れて行って、この惑星を作ったんだ。この惑星は、動物たちの楽園なんだ。」

「そうなんだ。それは、すごいことだね。でも、人間はどこに行ったの?」

「人間は、この惑星を見守っているんだ。人間は、この惑星に干渉しないで、動物たちの自由を尊重しているんだ。人間は、この惑星に来ることはできないんだ。でも、人間は、この惑星にメッセージを送ってくることができるんだ。人間は、動物たちに愛と平和と幸せを願っているんだ。」

「そうなんだ。人間は、優しい人もいるんだね。」

「そうだよ。トム、あなたは人間だけど、私たちの友達だよ。あなたは、私たちを傷つけないで、楽しく遊んでくれるよ。あなたは、私たちのことを理解してくれるよ。あなたは、私たちのことを愛してくれるよ。」

「ありがとう、ミー。私も、あなたのことが大好きだよ。私も、あなたのことを理解しているよ。私も、あなたのことを愛しているよ。」

そうして、トムとミーは、抱き合いました。彼らは、お互いに心から感謝しました。彼らは、お互に大切な存在になりました。

(Bing)

Boy traveling in a spaceship

The boy traveling in the spaceship was named Tom. He and his father were exploring space. They modified their own spaceships and visited various planets and star systems. They were moved by the wonder and beauty of the universe. They also made a lot of space friends. They lived happily as space adventurers.

One day, they landed on an unknown planet. The planet was covered with green grasslands, blue skies, and white clouds. The planet was similar to Earth, but without humans. Instead, the animals lived peacefully. They named the planet "Animal Planet."

Tom explored Animal Planet with his father. They encountered various animals. They encountered large animals such as lions, elephants, and giraffes, small animals such as rabbits, cats, and dogs, and diverse animals such as birds, fish, and insects. They got along well with the animals. The animals talked to them, played with them, and shared their food with them. They can now understand the language of animals. They learned about the lives, culture and history of animals.

Tom especially got along well with cats. The cat called Tom "Me". Me taught Tom many things. Mee told Tom the secrets of Animal Planet. Me said to Tom.

"Tom, our planet is very special. We are a planet created by humans."

"A planet created by humans? What do you mean?"

"We are part of an experiment created by humans. Humans have abused animals on Earth. Humans have killed, eaten, hunted, and experimented on animals. Humans treated animals like slaves. However, some humans loved animals. Some humans wanted to save animals. They took animals into space and created this planet. This planet is a paradise for animals."

"That's right. That's amazing. But where did the humans go?"

"Humans are watching over this planet. Humans don't interfere with this planet and respect the freedom of animals. Humans can't come to this planet. But... Humans can send messages to this planet. We wish animals love, peace, and happiness."

"That's right. Some humans are kind."

"Yes, Tom, you are human, but you are our friend. You won't hurt us and we will have fun. You will understand us. , will love us.”

"Thank you, Me. I love you too. I understand you too. I love you too."

Then Tom and Me hugged each other. They were deeply grateful to each other. They became important to each other.

(Bing)

この記事が参加している募集

転職体験記

よろしければサポートお願いします! いただいたサポートはクリエイターとしての活動費に使わせていただきます!