画像1

If we Hold on Together-Diana Ross_2021/06/02_2

Chigusa
00:00 | 00:00
.
Don't lose your way 
with each passing day
You've come so far
Don't throw it away
.
Live believing
Dreams are for weaving
Wonders are waiting to start
.
Live your story
Faith, hope and glory
Hold to the truth in your heart
.
.
If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
Where clouds roll by, for you and I
.
.
.
Souls in the wind
Must learn how to bend
Seek out a star
Hold on to the end
.
Valley...Mountain
There is a fountain
Washes our tears all away
.
Words are swaying
Someone is praying
Please let us come home to stay
.
If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
Where clouds roll by, for you and I
.
.
When we are out there in the dark
We'll dream about the sun
In the dark we'll feel the light
Warm our hearts...everyone
.
.
If we hold on together
I know our dreams will never die
Dreams see us through to forever
.
.
As high as souls can fly
The clouds roll by
For you and I
.
.
.
見失わないで
過ぎ行く時の中
.
よくここまで来たわ
だから投げ出さないで
.
信じて生きるの
夢が織り重なる日が来ると
.
すぐに素敵なことが降りかかるから
あなたを生きてね
.
信頼、希望、栄光
心の中にある真実を携えて
.
.
私たちが共に歩めば
夢を絶やすことなんてない
.
夢は私たちを永遠へと導くでしょう
.
雲が流れていくように
.
あなたとわたしのために
.
.
.
あなたが風として生まれたなら
あなたの魂は自由に飛ぶ方法を
知る必要があるわね
.
ひとつ星を見つけて
そこにたどり着くまで
絶対にあきらめないことよ
.
人生、山あり谷あり、
泉もある
その泉は涙も全部
洗い流してくれるでしょう
.
漂う言葉たち
誰かの祈りね
「どうか私たちを安らぎの場所へ連れて行って」 と
.
.
私たちが共に歩めるなら
夢を絶やすことなんてない
.
夢は私たちを永遠へと導くでしょう
雲が流れていくように
.
あなたとわたしのために
.
.
暗くて何も見えないのなら
太陽を思い描いて
.
暗闇の中でも
光を感じられるでしょう
.
私たちみんなの
心をあたためてくれるから
.
.
私たちが共に歩めば
夢を絶やすことなんてない
.
夢は私たちを永遠へと導くでしょう
.
魂が最大限に高く飛び立てるように
.
雲が流れていくように
.
あなたとわたしのために
.
.
"If we Hold on Together"-Diana Ross
.
.

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?