見出し画像

December 19. 2022: France, Unforgettable Final (フランス、忘れられない決勝戦)

The World Cup Final ended with France losing to Argentina. It lost on penalties. It failed to show its usual superb performance in the first half. It must have had something wrong. In particular, Antoine Griezmann did not play as well as he always did.
Nevertheless, it fascinated me from the later part of the second half. Kylian Mbappé scored a hat trick in the final. Among them was his superb second goal, which excited me the most. He is the best of the best footballers and is far beyond anyone.
I am grateful that France made me enjoy the event to the end. It was an unforgettable World Cup.

 ワールドカップ決勝戦は、フランスがアルゼンチンに敗れ、幕を閉じました。フランスは、前半、不調でいつもの素晴らしいパフォーマンスを見ることができませんでした。チームに問題があったようです。特に、アントワーヌ・グリーズマンのプレーはいつもとはまったく違いました。
 それでも、後半の後半から魅せてくれました。リアン・ムバッペがハットトリックを達成しました。なかでも彼の見事な2点目で、ボクの興奮は最高潮に達しました。最高のサッカー選手ですね。
 ワールドカップを最後まで頼ましてくれて感謝です。忘れられない大会になりました。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?