見出し画像

April 15, 2023: Blue Mood, Bleeding from the bottom (1/6)(暗い気分、下血(1/6))

What I posted yesterday on Note was a short article with an AI image. It expressed my mood for ten days from the first of April. I began to have that mood when a terrible thing happened to me. As usual, I went out for a walk. But as soon as I started walking, I noticed something strange about myself. My legs did not work as usual, and I had trouble breathing and got dizzy. As I was fortunate to have a walking pole, however, I supported my body with it and walked to a nearby park. And I took out one of the three insoles in my left shoe and lowered the height. And I started walking again. But I got sick again, stopped walking and came home because I could no longer walk. As soon as I reached home, I needed to go to and rushed to the toilet. As soon as I sat on the toilet bowl, I started bleeding from the bottom.

 昨日、AI生成画像付きの短い記事を投稿しました。この画像は、4月1日か10日までの不安気持ちを表現したものでした。4月1日に自分の身にとんでもないことが起こったのが始まりです。例によって、ウオーキングに出かけました。ところが、歩きだしてすぐに、体調の異変に気付きました。足が思うように動かず、息苦しく、体がふらふらしました。ちょうどウオーキング用のポールを持っていたので、それで体を支えて、なんとか、近くの公園まで歩き、ベンチに座りました。そこで、左の靴に入っている3枚のインソールの1枚を抜いて、靴の高さを変えてみました。そして、再び歩き出したのですが、しばらくすると、また、気分が悪くなったので、もう歩くのは無理と判断して家にもどりました。そして、トイレにいきたくなったので、トイレに駆け込んだ瞬間、下血したのです。


この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?