見出し画像

That`s hilarious

Look how at tables
テーブルを見てみなよ
Look how all the tables have turned
このあるもの全部ひっくり返ってしまった様を
Guess you‘re finally realizing how bad you messed it up
君が滅茶苦茶にしたってようやく気付いてくれたんだね。
Girl, you‘re only makin‘
君はいろいろやってるけど
Girl, you‘re only makin‘ worse
悪化させてるだけだよ
When you call like you always do When you want someone
誰かを求めてるときいつも電話してくるけど
You took away a year of my fuckin` life
きみは、僕の一年を無駄にしてくれたね
And I can`t get it back no more
もう、戻ることなんてできないのに
So when I see those tears commin` out your eyes
だから、君の瞳から涙が出てくるのを見ると
I hope it`s me they`re for
僕のために泣いてるって願う

You didn`t love when you had me
僕と付き合ってるときは愛してくれなかったのに
But, now you need me so badly
でも今きみは、ぼくをひどく必要としてる
You can`t be serious
本気でいってるの?
That`s hilarious
バカみたいだよ
Thinkin` I would still want you
僕がまだ君を好きだと思ってる?
After the things you put me though
あんなこと僕にしておいて
Yeah, you`re delirious
頭おかしいんじゃない?
That‘s hilarious
笑っちゃうよ

Now you put the blame in
今や君の責任なのに
Now you put the blame in reverse
逆に僕に責任をなすりつけてくるんだ
Tryna make me feel guilty for everything you`ve done
君がしたことを僕に罪悪感を感じさせたいみたい
You`re another lesson
きみは教訓だよ
You`re just another lesson I learned
きみから学んだ教訓
Don`t give your heart to a girl who`s still got a broken one
失恋中の女の子を愛してはいけないという
You took away a year of my fuckin` life 
きみは、僕の一年を無駄にしてくれたね
And I can`t get it back no more
もう、戻ることなんてできないのに
So when I see those tears comin` out your eyes
だから、君の瞳から涙が出てくるのを見ると
I hope it`s me they`re for
僕のために泣いてるって願うよ

You didn`t lone when you had me
僕と付き合ってるときは愛してくれなかったのに
But now, you need me so badly
でも今きみは、ぼくをひどく必要としてる
You can`t be serious
本気でいってるの?
That`s hilarious
バカみたいだよ
Thinkin` I would still want you
僕がまだ君を好きだと思ってる?
After the things you put me through
あんなこと僕にしておいて
Yeah, you`re delirious
頭おかしいんじゃない?
That` hilarious
笑っちゃうよ

You didn`t love when you had me
僕と付き合ってるときは愛してくれなかったのに
But now, you need me so badly
でも今きみは、ぼくをひどく必要としてる
You can`t be serious
本気でいってるの?
That`s hilarious
バカみたいだよ
Thinkin` I would still want you
僕がまだ君を好きだと思ってる?
After the things you put me through
あんなこと僕にしておいて
Yeah, you`re delirious
頭おかしいんじゃない?
That`s hilarious
笑っちゃうよ

その他の和訳歌詞↓


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?