見出し画像

Drivers license

Olivia Rodrigo "Sour" track.3

I got my driver's license last week
先週運転免許を取ったよ

Just like we always talked about
いつも話していたように

'Cause you were so excited for me
だってあなたは私にすごくワクワクしてたから

To finally drive up to your house
ついにあなたの家に運転していけることに

But today I drove through the suburbs
でも今日郊外を走ったよ

Cryin' 'cause you weren't around
あなたがいないことに泣きながら

And you're probably with that blonde girl
あなたは多分あの金髪の女の子といるんでしょ

Who always made me doubt
いつも私を疑わせる子よ

She's so much older than me
彼女は私よりだいぶ年上

She's everything l'm insecure about
彼女は私の不安の種

Yeah, today I drove through the suburbs
ええ、今日郊外を走ったよ

'Cause how could I ever love someone else?
だってどう他の誰かを愛せるだろと言うの?

And I know we weren't perfect but l've never felt this way for no one
私たちは完璧じゃなかったけどこんな気持ちは今まで誰にも感じたことが無いの

And I just can't imagine how you could be so okay now that l'm gone
私が去ったのにどうしてそんなに大丈夫なのか想像できないわ

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me
あの曲であなたが私について書いたことは本当のことじゃなかったのかな

'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だってあなたは永遠だと言ったのに私はあなたの家の前の道を1人で運転してる

And all my friends are tired
私の友達はみんな疲れてる

Of hearing how much I miss you, but I kinda feel sorry for them
私があなたが恋しいと言っているのを聞くことにね、でもかわいそうに思ってるの

'Cause they'll never know you the way that I do, yeah
だって彼女たちは私のようにあなたを知ることはないから

Today I drove through the suburbs
今日郊外を走ったよ

And pictured I was driving home to you
そしてあなたの家に向かって運転してる想像をしたの

And I know we weren't perfect
私たちは完璧じゃなかったって分かってる

But l've never felt this way for no one, oh
でもこんな気持ちは今まで誰にも抱いたことがないの

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone
私がいないのにどうして大丈夫なのか想像できない

I guess you didn't mean what you wrote in that song about me
あなたが私についての曲で書いたことは本当じゃなかったのかな

'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だってあなたは永遠だと言ったのに、今私は1人であなたの家の前の道を走ってるから

Red lights, stop signs
赤信号、止まれの標識

I still see your face in the white cars, front yards
まだ白い車の中にあなたの顔が見える、表庭

Can't drive past the places we used to go to
私たちが昔行ったところには運転できない

'Cause I still fuckin' love you, babe (ooh, ooh, ooh, ooh)
だってまだあなたを愛してるからよ、ベイビー

Sidewalks we crossed
私たちが渡った歩道

I still hear your voice in the traffic, we're laughing
渋滞の中にまだあなたの声が聞こえる、私たちは笑ってるの

Over all the noise
全ての雑音を超えて

God, I'm so blue, know we're through
ああ、すごくブルーな気分、私たちはもう終わったと分かってる

But I still fuckin' love you, babe (ooh, ooh, ooh, ooh)
でもあなたをまだ愛してるの、ベイビー

I know we weren't perfect but l've never felt this way for no one
私たちは完璧じゃなかったけど、こんな気持ち今まで他の誰かに感じたことないの

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone
私がいないのにどうして大丈夫なのか想像できない

'Cause you didn't mean what you wrote in that song about me
だってあなたが私についての曲で書いたことは本当じゃなかったから

'Cause you said forever, now I drive alone past your street
だってあなたは永遠だと言ったのに、今私は1人であなたの家の前の道を走ってる

Yeah, you said forever, now I drive alone past your street
ええ、あなたは永遠と言ったのに、今私は1人であなたの家の前の道を走ってるの

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?