画像1

"労働者のブルース" Made by Suno AI

Dragon
00:00 | 00:00
工場で働く男性が、仕事終わりに毎日のように通う飲み屋で女性に癒される歌を作ってみました。

日本語詩
[theme]
夕暮れの工場 機械の音が響く
一日の疲れ 背負って歩く
だけど心には ひときわ輝く光
仕事の合間に ふと思い出す

[Verse 1]
鉄の世界で 生きる男の日常
手に油の香り 僕らのブルース
帰り道の片隅に立つ小さな飲み屋
暖簾揺れて 笑顔の女性

[Verse 2]
彼女の笑顔 疲れた心癒す
焼き鳥の香り ビールで乾杯
話す言葉は少なくても 心通じ合う
そんな時間が 僕を支える

[Verse 3]
明日もまた同じ道を歩くけれど
この居酒屋の扉を開ける瞬間
心が軽やかに 新しい日が始まる
彼女の笑顔が 僕を癒してくれる

英語詩
[theme]
Factory at dusk, the sound of machines echoing
Carrying the day's fatigue on my back
But in my heart is her shining light
While I was at work, I suddenly remembered

[Verse 1]
The daily life of a man living in a world of steel
The scent of oil on our hands, our blues
A small bar standing in a corner on the way home
Smiling woman with noren swaying

[Verse 2]
Her smile heals my tired heart
Smell of yakitori, toast with beer
Even if we only speak a few words, we can communicate with each other
Time like that supports me

[Verse 3]
Tomorrow I'll walk the same path again, but
The moment you open the door to this bar
A new day begins with a lighter heart
Her smile heals me

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?