【和訳】Back to black/Amy Winehouse



He left no time to regret

Kept his dick wet with his same old safe bet

Me and my head high
And my tears dry

Get on without my guy

彼は後悔なんてしてない
自分のテリトリーで色んな女を抱いて、乾く暇もない
私は前を向こうとしてるけど
涙はもう枯れ果てた、彼なしで生きていくことを思うとね

You went back to what you know

So far removed from all that we went through

And I tread a troubled track

My odds are stacked
I'll go back to black

あなたは昔のあなたに帰ってく
私たちが積み上げたものなんてまるでなかったかのように
だから厄介な歌をこうやって書いたの
勝算もないから、私は闇に帰ってく事にする

We only said goodbye with words

I died a hundred times

You go back to her and I go back to

I go back to us

口先だけで別れを言って
私の心は何百回と死んだの
あなたはあの女とまた関係を持ち出して
でも私が思うのはいつも昔の私達のこと

I love you much, it's not enough

You love blow and I love puff

And life is like a pipe

And I'm a tiny penny rolling up the walls inside

愛してるよ でもそれだけじゃ足りないの
あなたはマリファナが好きだけど、私はタバコが好きなふうに
人生はパイプみたいなものね
例えるなら私は壁に転がってく小銭みたいよ

We only said goodbye with words

I died a hundred times

You go back to her and I go back to

口先だけで別れを言って
私の心は何百回と死んだの
あなたはあの女とまた関係を持ち出して
でも私が思うのはいつも

We only said goodbye with words

I died a hundred times

You go back to her and I go back to

口先だけで別れを言って
私の心は何百回と死んだの
あなたはあの女とまた関係を持ち出して
でも私が私が帰ってくのは

Black

Black

Black

Black

Black

Black

Black

深い闇

I go back to

I go back to
We only said goodbye with words

I died a hundred times

You go back to her and I go back to
We only said goodbye with words

I died a hundred times

You go back to her and I go back to black

私が帰ってくのはいつも

口先だけで別れを言って
私の心は何百回と死んだの
あなたはあの女とまた関係を持ち出して
でも私が思うのはいつも昔の私達のこと

この記事が参加している募集

#英語がすき

19,333件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?