見出し画像

〖140字小説〗One of them

小さい時、私は特別な存在だと思っていました。
When I was a child, I thought that I was special.

私は何にでもなれると思っていました。
I thought that I could become anything.

セーラームーンになって、世界を救えると思っていました。
I thought that I could become Sailor Moon and save the world.

ミュージカル女優になって、スポットライトを浴びると思っていました。
I thought that I could become a musical actress and take the spotlight.

何者にもなれませんでした。
I couldn't become special.

代わりのきくそんな存在になりました。
I am a “one of them”.



少し虚しい。
I am a little vain.

そんなお話。
It is such a story.

英語学習中です。
間違いがあると思います。
ご了承ください。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?