What Are We / Virginia to Vegas 歌詞和訳


Virginia to Vegasの曲はとてもリアルな歌詞とポップで聞きやすいメロディが特徴です!この曲は、海外では恋人同士になる前にデート期間があり、恋人と同じようなことはするけどはっきりしない期間があります。その機関から恋人になる時や、一人で悩むときに 僕たちって何?と聞くことがよくありますが、その状況をポップに表現した曲です :)

-------------------------------------------------------

I could be out with somebody new
僕は新しい誰かと出掛けたりだってできるんだ
But I'd only be thinking about you
なのに君の事だけを考えるんだ
We haven't started that conversation
僕らはまだ“あの会話”をしてないよね

恋人関係になるかならないかの期間でそろそろ付き合う?といった関係をオフィシャルにする会話のことを指しています


And it's starting to get to my head
そしてその会話が僕の頭に浮かんできたんだ
You say you can be yourself around me
君は僕といると自分らしく居れるって言うんだ
But I wonder what you say to your friends
でも君の友達にはどう伝えてるのかなって考えてしまう
Oh I can't read your mind you know I hate it
君の心が読めなくて嫌になるんだ
I can't tell if your still on the fence
僕にはわからないんだ君がまだ決めかねているのかどうか


Feels like summers almost over
夏がもう終わろうとしてる
I don't wanna slow down
スピードを減速したくなんてない
You and me keep getting closer
君と僕どんどん近づいていくまま
So Imma say it out loud
だから大きな声で言うよ


What are we?
僕らって何?
You're texting me goodnight
君はおやすみのメッセージをくれて
and kissing me goodbye in the morning
朝にはお別れのキスをしてくれる
What are we?
僕らの関係は何?
Your friends think I'm alright
君の友達も僕のこといい人って思ってて
And you give me those eyes every single time
君はその目線を毎回向けてくれるよね
What are we?
僕らって何?
I don't wanna lie
嘘はつきたくない
and I don't wanna hide
隠れたくもないんだ
That I'm starting to like you
君の事好きになり始めてるっていう事実から
but if you're feeling it to
でも君もそう感じているなら
Baby, tell me
Baby,教えて
what are we?
僕らの関係って何?

I know you don't want it complicated
分かってるよ、君は複雑になりたくなくて
Got some issues
いくつか問題を抱えていて
that your trying to work through
解決しようと努力してるってこと
You say that commitments overrated
君は言うんだ、誓うことは過大評価されてるって

誓いや約束、関係に名前を付けることがそんなに大切じゃないという考えを持っている彼女


But I'm hoping that that isn't true
でも僕はそんなはずないって願ってるよ

Feels like summers almost over
夏がもう終わろうとしてる
I don't wanna slow down
スピードを減速したくなんてない
You and me keep getting closer
君と僕どんどん近づいていくまま
So Imma say it out loud
だから大きな声で言うよ


What are we?
僕らって何?
You're texting me goodnight
君はおやすみのメッセージをくれて
and kissing me goodbye in the morning
朝にはお別れのキスをしてくれる
What are we?
僕らの関係は何?
Your friends think I'm alright
君の友達も僕のこといい人って思ってて
And you give me those eyes every single time
君はその目線を毎回向けてくれるよね
What are we?
僕らって何?
I don't wanna lie
嘘はつきたくない
and I don't wanna hide
隠れたくもないんだ
That I'm starting to like you
君の事好きになり始めてるっていう事実から
but if you're feeling it to
でも君もそう感じているなら
Baby, tell me
Baby,教えて
what are we?
僕らの関係って何?


We're already halfway there
僕らすでに半分まで来たんだよ
Doing what lovers do
恋人がすることをして
I'm catching feelings
僕は君の事好きになってるし
I know you caught them too
君も僕の事好きになってるって知ってるよ
What are we?
僕らって何?
You're texting me goodnight
君はおやすみのメッセージをくれて
and kissing me goodbye in the morning
朝にはお別れのキスをしてくれる
What are we?
僕らの関係は何?
Your friends think I'm alright
君の友達も僕のこといい人って思ってて
And you give me those eyes every single time
君はその目線を毎回向けてくれるよね
What are we?
僕らって何?
I don't wanna lie
嘘はつきたくない
and I don't wanna hide
隠れたくもないんだ
That I'm starting to like you
君の事好きになり始めてるっていう事実から
but if you're feeling it to
でも君もそう感じているなら
Baby, tell me
Baby,教えて
what are we?
僕らの関係って何?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?