見出し画像

【English ver. 和訳】Earth, Wind & Fire/BOYNEXTDOOR(ボーイネクストドア) 日本語訳 歌詞

Earth, Wind & Fire
Earth, Wind & Fire

Babe, you got me confused I’m losing my head
君が混乱させるから 僕は気が狂いそうなんだ
Tell me that you want me, just say yes
僕が良いって ただYESと言ってよ


I could let it all go
いくら僕が見逃してあげるからって
No no not this time, girl
No no 今回はダメだよ、girl
He's just playing with ya
アイツは君を弄んでるだけ
You’re my darling right?
君は僕の恋人だよね?


Are you playing my heart
僕の心を試してるのか
Hot, set me on fire
熱く僕を燃え上がらせて
Take my breath away like magic, you’re the show
魔法のように息を奪う君はまさにショーだね
I feel so mad
頭がおかしくなりそうだ


Baby baby Ready or not
Baby baby 決心はついてるの?
Baby baby Make me feel so good
Baby baby 僕をご機嫌にしてくれる
You ain't just a girlfriend
君って'単なるガールフレンド'じゃない
That ain’t enough, no, you
そんなんじゃ役不足だよ


You’re my Earth, Wind & Fire
Earth, Wind & Fire
君は俺のなかで大地、風と炎同等の存在なのに
Babe, you got me confused I’m losing my head
君が混乱させるから 僕は気が狂いそうなんだ
Tell me that you want me, just say yes
僕が良いって ただYESと言ってよ


Baby boo my sweetie darling, think I love you more
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
そんな呼称以上に君を愛してる

Baby boo my sweetie darling, think I love you more
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
そんな呼称以上に愛してるんだ

Baby boo my sweetie darling, think I love you
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
俺は確かに愛してるよ

Baby boo my sweetie darling, think I love you
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
俺は確かに君を愛してる

Don’t know what you know
君が知ってくれてるかは分からないけど


Talk, I don't play no games
僕は駆け引きなんてしない
Manners maketh man
"マナーが男を作る"んだって
Yeah I wanna hold her hand, a gentleman
紳士らしく君の手を握りたい
You know that we could be golden
それが必勝法なのは君だって知ってるでしょ
Yeah yeah yeah yes
あぁそうだよ
I’m cheesy greasy freezy breezy
僕は安直でしつこくて臆病で中身がないのさ
Baby boo my sweetie darling, think I love you more
Baby / Boo / My sweetie / Darling …
そんな呼称なんかより君を愛してるだけ


Take you higher than the sky,
空より高い場所へ連れて行ってあげる
you are my starlight
君は僕の星明かりだ
Oh don't you know
知らないの?
I think I love you more than I love my life
僕が自分の人生以上に君を愛してるって
It's pure emotion
これは純粋な気持ちさ
You are my fire, my wind, you are my flower
君は僕の炎であり風、そして花である
You are all that I desire and I need you more
君は僕の欲望のすべてで まだまだ必要なんだ


Baby baby Ready or not
Baby baby 決心はついてるの?
Baby baby Make me feel so lit
Baby baby 僕を明るく照らしてくれる
You ain't just a girlfriend
君って'単なるガールフレンド'じゃない
That ain’t enough, no, you
そんなんじゃ役不足だよ


You’re my Earth, Wind & Fire
Earth, Wind & Fire
君は俺のなかで大地、風と炎同等の存在なのに
Babe, you got me confused I’m losing my head
君が混乱させるから 僕は気が狂いそうなんだ
Tell me that you want me, just say yes
僕が良いって ただYESと言ってよ



Baby hold up stop
Baby ちょっと待ってよ
You're my lady, love on top
君は僕のレディー、愛の頂点さ
Don't wanna fall fall fall for anybody but you
君以外とは誰とも恋に落ちたくないんだ


You’re my Earth, Wind & Fire
Earth, Wind & Fire
君は俺のなかで大地、風と炎同等の存在なのに
Babe, you got me confused I’m losing my head
君が混乱させるから 僕は気が狂いそうなんだ
Tell me that you want me, just say yes
僕が良いって ただYESと言ってよ


Baby boo my sweetie darling, think I love you more
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
そんな呼称以上に君を愛してる

Baby boo my sweetie darling, think I love you more
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
そんな呼称以上に愛してるんだ
Baby boo my sweetie darling, think I love you
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
俺は確かに愛してるよ
Baby boo my sweetie darling, think I love you
Baby / Boo / My sweetie / Darling…
俺は確かに君を愛してる
Don’t know what you know
君が知ってくれてるかは分からないけど


韓国語(原曲)の和訳はこちら

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?