見出し画像

和訳 007(feat.Syd)-tabber

007 tabber
※一部韓国語からの翻訳あり

Double O 7

She's a pro, no hesitation for weapons
彼女はプロ、武器にためらいは無い

Said she such a pro, yeah
彼女はとてもプロだと言った

O-Ocean's Eleven

Uh
Da du da da di da ba da bob da du da
Ha-ooh
Da du da da di da ba da bob da du da
Oh no

Oh I cannot resist
Oh 抵抗できない

Does she know?
彼女は知ってる?

Oh I can't stop the feeling
Oh 気持ちを止められない

Does she know?

Maybe I gotta risk it all
全てを賭けてみようかな

Baby, I gotta risk it all
Baby,僕は全てを賭けるよ

Oh, she's a fucking pro
Oh,彼女はすごいプロだよ

Never slow, fast motion like a tennis pro
決して遅くない、テニスプロのような速い動き

She don't really get too friendly with her enemy
彼女は敵と親しくなりすぎない

Oh maybe she toxic, and I call it “chemistry”
もしかしたら彼女は有毒かもしれないけど
僕はそれを化学反応と呼ぶよ

I think she down for me
彼女は僕に夢中みたい

(Umm, oh yeah, she down for me)
Umm,oh yeah,彼女は僕に夢中だ

Now watch her, down for me
今、僕に夢中になった彼女をみて

(Yeah, she down for me)
Yeah,彼女は僕に夢中だ

Wow, woah, she down for me
Wow,woah,彼女は僕に夢中だ

(But slow it down for me)
でも僕のためにゆっくり近づいてきて

Now slow it down for me
今ゆっくり近づいてきて

(Now slow it down for me)

Double O 7

She's a pro, no hesitation for weapons
彼女はプロ、武器にためらいは無い

Said she such a pro, yeah
彼女はとてもプロだと言った

O-Ocean's Eleven

Uh
Da du da da di da ba da bob da du da
Ha-ooh
Da du da da di da ba da bob da du da

Ah, she like this trombone Ah,
Ah,彼女はこのトロンボーンが好き Ah,

Metal, silver, and gold
メタル、銀、金も

She said, “Boy, I need more”
彼女は“Boy,私はもっと欲しい”と言う

Can't help myself no more
もうどうしようもない

Let's talk less, and listen more
会話は減らしてもっと耳を傾けよう

She said, “Yeah, let's talk less, and just drink more. Come on, let's just think less, can we dance more”
彼女は
“そうだね、会話は減らしてもっと飲もう。
さぁ、考えるは辞めて、もっと踊れるかな”
と言った

Though she ready topless, I want slo-mo
彼女は上着を脱いだまま準備が出来たけど
僕はゆっくりがいい

Said she was wearing it backwards
彼女は後ろ向きに着ているのと言った

Or, did she say she want it backwards?
それとも彼女はそれを後ろから欲しいと言ったかな?

Did she say she love playing it backwards?
彼女は逆さまにプレイするのが好きだと言ったっけ?

I feel like I'm moving backwards
僕は逆さまに動く気分だよ

I feel like I'm moving backwards

Is it just me
僕だけかな

Or is everything about her so lovely?
それとも彼女に対する全てが愛しいのかな?

Or am I fallin'? Or is the sky falling?
それとも僕が落ちてるのかな?空が落ちているのかな

But I don't even care 'bout anything at all,
'cause..
でも僕は何も気にしたいよ、なぜなら...

You know, she down on me
キミも知ってるでしょ、彼女は僕に夢中

(Man, oh yeah, she down on me)
Now watch her, down on me
(Yeah, she down on me)
Wow, woah, she down on me
(But slow it down for me)
Now slow it down for me
(Now slow it down for me)

Ah, she like this trombone
Metal, silver, and gold
She said, “Boy, I need more”
Can't help myself no more