見出し画像

Avicii Without you 和訳

今回はAvicii のwithout youを和訳しました。
今更感はありますが、個人的には初めのギターが好きですね。
Avicii本人も結構気に入っていたようです
動画版はこちらをどうぞ!

こちらを聴きながら、楽しんでください。

You said that we would always be
君はいつも一緒にいるって言っていたよね
Without you I feel lost at sea
君がいないなんて、まるで海で迷ったようだ
Through the darkness you'd hide with me
暗闇の中で君と僕は一緒に隠れていたよね
Like the wind we'd be wild and free
まるで風のように僕らは荒れていたよね

[Pre-Chorus]
You said you'd follow me anywhere
どこでもついてきてくれると言っていた。
But your eyes tell me you won't be there
でも、君の目は教えてくれるんだ。僕がそこにいないことを
[Chorus]
I've gotta learn how to love without you
君なしでも、僕は愛ってものを知るんだ
I've gotta carry my cross without you
ボクは君なしでも十字架を背負うんだ
Stuck in the middle and I'm just about to
Figure it out without you
ずっと、止まって君なしでも何か閃こうとしているんだ
And I'm done sitting home without you
君なしでずっと家の中にいるんだ
Fuck, I'm going out without you
お前がいなくたってうまくやっていけるさ
I'm gonna to tear this city down without you
こんな町お前なしで出てやるよ
I'm goin' Bonnie and Clyde without you
ボクはボニーとかクライドにお前なしで行くんだよ!
[Verse 2]
Now I'm running away, my dear
ボクは逃げているよ、愛する人よ
From myself and the truth I fear
ボク自身が恐る真実から
My heart is beating I can't see clear
ボクの心臓は振動する
How I'm wishing that you were here
君がここにいたことをボクはどのように思ってるんだろう

[Pre-Chorus]
You said you'd follow me anywhere
どこでもついてきてくれると言っていた。
But your eyes tell me you won't be there
でも、君の目は教えてくれるんだ。僕がそこにいないことを

[Chorus]
I've gotta learn how to love without you
君なしでも、僕は愛ってものを知るんだ
I've gotta carry my cross without you
ボクは君なしでも十字架を背負うんだ
Stuck in the middle and I'm just about to
Figure it out without you
ずっと、止まって君なしでも何か閃こうとしているんだ
And I'm done sitting home without you
君なしでずっと家の中にいるんだ
Fuck, I'm going out without you
お前がいなくたってうまくやっていけるさ
I'm gonna to tear this city down without you
こんな町お前なしで出てやるよ
I'm goin' Bonnie and Clyde without you
ボクはボニーとかクライドにお前なしで行くんだよ!

それではまた!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?