見出し画像

WOW

The way is the nature of the universe; ever-changing, interdependent, eternal and infinite light manifestations of the One, the soul. The Way is the path we take from when we are a manifestation in bodily form at birth to our bodily death when all that remains is the soul. When we know the way of Way, we can be one with the One before our bodily death. Then, the Way disappears as the illusion it always was and all that remains is light. We are present, the soul before it is realized as light manifestations.

When the present is realized as light, our sensuous experience of it cannot be described but as the acronym of the way of Way (“WOW”). The sound of WOW is made by puckering our lips like when we kiss what we love, that to which we connect with as one.

VKKV. ONE soul

道は宇宙の性質です。 絶えず変化し、相互に依存し、永遠で無限の光の現れである、魂。 道は、私たちが誕生時に身体の形で現れたときから、残っているのが魂だけであるときに私たちの身体の死に至るまでの道です。 私たちが道を知っているとき、私たちは肉体の死の前に一つと一つになることができます。 すると、いつもの幻想のように道が消え、残っているのは光だけです。 私たちは存在し、それが光の現れとして実現される前の魂です。

現在が光として実現されるとき、それに対する私たちの感覚的な経験は、道の道(「WOW」)の頭字語として説明することはできません。 WOWの音は、私たちが愛するものにキスをするときのように唇をしわくちゃにすることによって作られます。



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?