「010:Origin #30-010-Pop up」

「010:Origin #30-010-Pop up」

It is a work that combines "Origin" and myself "010". I imagined what it would look like when I entered "Origin" and made it. It seems that the inside is surprisingly warm.

「Origin」と「010」が合体した作品です。私は「Origin」のなかに入って、見たらどんな感じか想像しながら作りました。なかは意外と暖かいです。

Some of my favorite points

The first is my appearance. I don't want you to see me. However, I think that it is an important element of this work that stirs the imagination, such as "what is going on inside" and "what kind of posture is inside".

The second is that there are boundaries. The theme is assimilation, but I'm the only one who can get inside "Origin". From there, I thought it was in line with the theme of assimilation. The boundaries make it clear that I'm inside. Therefore, it became one of my favorite points.

The third is where "Origin" and I are facing the same direction. I put the thought that I will continue to do my best together. "Origin" and I would like to walk together in the same position, regardless of superiority or inferiority. The same idea is common to all the works I produce.

1つ目は、私の姿です。私を見てほしい訳ではありません。しかし、「中はどうなっているのだろう」、「どんな体勢で中でいるのだろう」など想像力を掻き立てられる、この作品の大切な要素になっていると思います。

2つ目は、境界がある事です。テーマは同化ですが、「Origin」の中に入ることができるのは私だけです。そこから、同化というテーマに沿っていると思いました。境界がある事で、私が中に入っているという事が明確になります。そのため、お気に入りポイントの1つになりました。

3つ目は、「Origin」と私が同じ方向を向いている所です。これからも共に頑張っていこうという思いを込めました。「Origin」と私は優劣なく、同じ立場で、共に歩んでいきたいと思います。私から生み出される作品全てに同じ考えが共通であります。

Instagram
https://www.instagram.com/zero_im_ten/

twitter
https://twitter.com/zero_im_ten

opensea
https://opensea.io/zeroten_010_001_100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?