見出し画像

About the Edo period (270 years) in Japan

En 

During the Edo period(1639' – 1854'), when Japan was a closed country.
The people of Edo were a 100% resource-cycle society.

The people of Edo had ownership.
During the Edo period, the Tokugawa Shogunate continued to maintain Japan's population at 40 million.


The Edo period was the Little Ice Age.
For 270 years in the Edo period, Japan had no war (it was peaceful).

It was Admiral Freemason Perry, a relative of the Rothschilds, who destroyed the Edo period.

Admiral Perry threatened the Edo government (Japan) with a cannon and opened the country.

Thomas Glover then provided funds and weapons to the chief Satsuma (rebels) to defeat the Edo government.

T. Glover is an employee of Jardine Matheson Holdings Limited.
Jardine Matheson Holdings Limited is a Rothschild relative.
(Freemason)

They are a companion to the people who made the Georgia Guidestone.

Georgia Guidestone
Created by the "Population Reduction Planner".

Is the optimal population of the earth 500 million?
You guys are crazy.

According to them, "the optimal population that does not waste resources is 500 million."

However, the total population of the world is 7.5 billion.
in short,
"Only one-fifteenth of the world's population can survive."

Japan's one-fifteenth population is 8 million.

NWO planners are just slaughterers.

During the Edo period, it was a completely 100% resource recycling society. The population of Edo has always been 40 million for 270 years.

Why did Britain and the United States defeat the Edo Shogunate?

Japan in the Edo period was in a peaceful state without war for 270 years.

and,

It was a sound material-cycle society that was 100% recycled without wasting resources.

Besides, there was ownership.

Although it was a class society, I was able to express my thoughts.

Q & A

Q: How many times is the current rice production in Japan compared to the Edo period?


A: 3.7 times the rice production in the Edo period.

In the Edo period, the population of Japan was 40 million,
but now it is 120 million. By the way, the population increase is a natural increase because the agricultural technology has improved.

Jp (日本語バージョン)

日本が閉鎖国だった江戸時代。
江戸の人々は100%資源循環社会でした。

江戸の人々は所有権を持っていました。
江戸時代、徳川幕府は日本の人口を4000万人に維持し続けました。
江戸時代は小氷期でした。
江戸時代の270年間、日本には戦争がありませんでした(平和でした)。

江戸時代を滅ぼしたのはロスチャイルド家の親戚であるフリーメーソン・ペリー提督でした。

ペリー提督は大砲で江戸政府(日本)を脅し、国を開いた。

トーマス・グローバーはその後、江戸政権を打ち負かすために薩摩首長(反政府勢力)に資金と武器を提供した。

T.グローバーはジャーディンマセソンホールディングスリミテッドの従業員です。
ジャーディンマセソンホールディングスリミテッドはロスチャイルドの親戚です。
(フリーメーソン)

彼らは現在のジョージアガイドストーンを作る人々です。

地球の適正人口は5億人ですか?
君たちはクレイジーだ。

彼らによると、「資源を無駄にしない最適な人口は5億人です」。

しかし、世界の総人口は75億人です。
要するに、
「世界の人口の15分の1だけが生き残ることができます。」

日本の15分の1の人口は800万人です。

NWOプランナーは単なる虐殺者です。

江戸時代は完全に100%資源リサイクル社会でした。

江戸の人口は270年間常に4000万人を保っていました。

なぜイギリスとアメリカは江戸幕府を破ったのですか?

江戸時代の日本は、270年間戦争のない平和な状態でした。

資源を無駄にすることなく100%リサイクルされた循環型社会でした。

その上、所有権がありました。

階級社会でしたが、自分の考えを表現することができました。


Q&A
Q:江戸時代と比較して、現在の日本の米の生産量は何倍ですか?


A:江戸時代の米の生産量の3.7倍。
江戸時代の日本の人口は4000万人でしたが、現在は1億2000万人です。
農業技術が進歩したので、人口増加は自然な増加です。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?