Take The Lead

Dec 16, 2013
I was woken up by a dog in the morning. When I look the window, it was snowing heavily. I had some oranges, a hot sandwich, and a cafe latte at breakfast. In the afternoon I went to the library in my town. I love reading, but there aren't any big bookshops in my town. So I usually borrow some books from the library. I borrowed a book to study Russian.
It seems interesting. I watched a movie called "Take the Lead" in the evening. It's the real story of a dance teacher who believed in the talent of a group of problem kids. Antonio Banderas has a major role in it. He is very good at dancing and looks great with that suit on.

朝、犬に起こされた。
窓をみたら、雪がたくさん降っていた。
朝食はオレンジとホットサンドイッチとカフェラテ。
午後、町の図書館に行った。
私は読書が大好きですが、この町に大きな本屋さんがありません。
それで、わたしはよく図書館から本を借ります。
私はロシア語を学ぶ為の本を借りました。
面白そうです。
夜に『Take the Lead』という映画を観ました。
問題のある子供たちのグループの才能を信じていたダンス教師の実話です。
アントニオ・バンデラスが主演。
彼は踊りが上手でスーツ姿が素敵です。

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?