Hello halo! - ハローハロー!  May 18, 2013

Today I saw something strange in the sky.
 Rainbow was floating around the sky.
It's a natural phenomenon called a halo.
I saw a halo for the first time in my life.
Hello halo!


今日、私は空の中に不思議な物を見ました。
虹が太陽の周りにでていました。
それは日暈(ハロー)と言われてる自然現象です。
私は日暈(ハロー)を生まれて初めて見ました。
ハローハロー!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?