見出し画像

Quarantine Diary 9/21/20

187日め。
朝起きて暗いうちに夫とふたりで走りに行く。街の日の出は少し遅いんだな。とてもきれい。

その後、星の談話室へ。
すごく楽しくってまた元気になった。

明日の秋分までにしたかったことも整って、仕事もひととおり終えたところで、日本からの荷物が着く。
なんて完璧なタイミング。
じぶんへのプレゼントがつまってるんだー。

まぁまぁマガジン23号はまだもったいなくて開けられない。しばらく空気になじませてよう。

画像1

夜は大根とさつまいものお味噌汁、ケールとご飯。
なんとも、大晦日感に溢れた秋分の前日。

Day 187.
Woke up 6, and we went for a run. The sunrise in the city is late. 
I love to see the sky right before the sunrise.

I had two sessions this morning. 
It doesn’t make me tired. It gives me energy. 

Finished my and my friend's project, and did some work, and then a package arrived from Japan! Yay. Perfect gift.
murmur magazine vol.23 is too precious, I cannot open...

The dinner is miso soup, kale and rice!

LOVE, Yuko
♡♡♡

zineの制作やその他いろいろな表現、発信のために使わせていただきます。 自由な気持ちでこの世界を楽しんでいます。 ゆうこの庭に遊びにきていただければ嬉しいです!