和訳│Pictures of Us - Beabadoobee

【日本語訳】
あなたと私の写真
建物と錆

良くなっていくことに意味なんてない
昨夜の狂乱
あなたと私

あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを
だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど
あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを

だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど

良い方に向かっていくことに意味なんてない
昨夜の狂乱
あなたと私

あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを
だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど
あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを
だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど

絶対分かるはずがないけど
あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを
だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど
あなたは思い出させてくれた
"God"の一文字目は絶対大文字だってことを
だけど私には到底思いつかない
思いつかないけど

【英語詞】
Pictures of us
Buildings and rust

[Pre-Chorus]
I don't know what it means to get better
Last night's emergency
Her and me

[Chorus]
She reminded me that God starts with a capital
But I don't think I could do it all
No, I don't think I could do it
She reminded me that God starts with a capital


But I don't think I could do it all
No, I don't think I could do it

[Pre-Chorus]
And I don't know what it means to get better
Last night's emergency
Her and me

[Chorus]
She reminded me that God starts with a capital
But I don't think I could do it all
No, I don't think I could do it
She reminded me that God starts with a capital
But I don't think I could do it all


No, I don't think I could do it
She reminded me that God starts with a capital
But I don't think I could do it
No, I don't think I could do it
She reminded me that God starts with a capital
But I don't think I could do it
No, I don't think I could do it

https://music.apple.com/jp/album/beatopia/1608069810

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?