見出し画像

【20 MIN】 - Lil Uzi Vert (歌詞和訳)

[Pre-Chorus]
I said girl why you keep callin'?
何で電話してくるんだ

I said girl why you keep callin'? (yeah)
何の用だよ

She said I need a new whip
Yeah, 'cause I know that you still ballin'

”新しい車が欲しい”
”金はいくらでもあるんでしょ”

She just wanna go back to the future, so I brought that girl a DeLorean
ただ金に目が眩んでるだけならDeLoreanでも買ってやるから、未来に行ってこい。(*Delorean: 映画Back to the Futureより)

Twenty more minutes until I gotta go, so I told that girl that
I'm gonna slaughter it

ショーまで20分しかないからとっととコトは済ませてやるって言ってやった。


[Chorus]
I met that girl right up at my show
彼女は俺のショーで会ったんだ

Left her man in the crowd on the floor
一緒にいた男はフロアに置いてきぼり

Out of town never saw her before
彼女のことは街で一度も見たことはなかった

Tell her, baby we don't got that long
教えてやる、俺たちはもう続かないんだよ

Listen, this is not my city show
これは俺のショーではないが

But I treat it like my city show
あたかも俺のショーかのようにパフォーマンスする

Twenty more minutes until I'm on (6x)
俺が登場するまで20分しかないんだ

Yeah, I am not slow
俺はバカじゃない

These girls just want me 'cause I got the dough
女たちは金にたかって俺に寄ってくる

Pass that girl right on my friend, give and go
あの女は一発済ませたら連れの友達に回すだけだ

He pass me her friend, so they switching roles
あいつは俺に女をよこして俺も女を回す。


[Verse 1]
I hit it fast, yeah, I hit it slow
Bye bye the morning girl, I gotta go
とっとと済ませて朝にはサヨナラだ。俺は行かなきゃいけない。

Gotta get ready, tonight is my show
今夜のショーのために準備するんだ。

If you okay, you might open my show
君がショーを開けてくれてもいいんだよ

Got the big pointers right under my nose
俺が鼻の下につけてるダイヤモンドのリングを見て

These niggas mad 'cause I got all the dough
あいつらは俺がこんなに金を持っていることに怒ってやがる。

Changing my style 'cause I got every flow
もうflowは知り尽くしたから自分のスタイルを変えていく

Got every girl, ain't no topping my hoes
女も足りてるし口での仕事もいらない

I understand that is your girlfriend, bro
こいつがお前の彼女だってことくらいわかってる

But you know I gotta keep her close
でもこいつはもう俺の女なんだ

Open your legs and I keep 'em closed
君の股は開くけどあいつらとの関係は切るのさ

Living life on the edge, on a tightrope
そう、俺の人生はこんなに危険なんだよ

I am so clean, I might start moving soap
でも同時に俺は安全な男なんだ

Driving a new 'Rari, I don't need a note
君をフェラーリで連れてくよ。スピードは気にしない。

Drive a Bugatti like it's a Volvo
ブガッティでもいい。

I got your girl and you already know
もう知ってるだろうが君の女はもう俺のもの。

Don't really like her, we friends for the most
正直好きじゃないけどお互いにウィンウィンの関係なんだ

Cuban the truck all on my choker
俺の首回りはCuban Linkのチェインで埋まってる

Don't leave the crumb, got the bread, then you toast
いいとこ取りはやめてくれ

If you start touchin' my gun, got no holst'
君が銃に触れたらもうお終いだ。

I put a coat on top of my coat
コートを2重に着る

Only twenty minutes before the show
ショーまでは20分しかないんだ


[Chorus]
I met that girl right up at my show
彼女は俺のショーで会ったんだ

Left her man in the crowd on the floor
一緒にいた男はフロアに置いてきぼり

Out of town never saw her before
彼女のことは街で一度も見たことはなかった

Tell her, baby we don't got that long
教えてやる、俺たちはもう続かないんだよ

Listen, this is not my city show
これは俺のショーではないが

But I treat it like my city show
あたかも俺のショーかのようにパフォーマンスする

Twenty more minutes until I'm on (x6)
俺が登場するまで20分しかないんだ

Yeah, I am not slow
俺はバカじゃない

These girls just want me 'cause I got the dough
女たちは金にたかって俺に寄ってくる

Pass that girl right on my friend, give and go
あの女は一発済ませたら連れの友達に回すだけだ

He pass me her friend, so they switching roles
あいつは俺に女をよこして俺も女を回す。


[Verse 2]
Damn, I just started it
始めてしまった

Man, I just started it
俺は始めてしまったよ

Oh my God, please do not bother me
頼むから邪魔しないでくれ

Don't got enough just to order me
俺のショーを予約する金さえもないんなら

I'm on that tree like an ornament
俺はとんでもなくハイなんだ

Money so long like accordion
金なんていらないくらいある
(札束はアコーディオン並みに高く詰める)

You lied to me, wasn't sorry then
君は自分が悪いという態度さえ見せずに俺に嘘をついた

On the weekend, you was partying
週末にはパーティー

It was just me, you was targeting
It was just me, you was targeting

そうやって俺のことを狙ってたんだろ

Jump in the Porsche, I might target it (skrr)
Jump in the Lamb, I ain't parkin' it (skrr)

ポルシェでもランボルギーニでも好きに乗り回すぜ

Ice is so cold, I snowboard in it
俺はアイスでガンギマリ

Go to my show, they applaud me in
ショーに登場したらみんなは俺に拍手喝采

She call my phone with emergency
あいつは俺に緊急電話をかけてくる

She call my phone with that urgency
緊急電話をかけてくる


[Pre-Chorus]
I said girl why you keep callin'?
何で電話してくるんだ

I said girl why you keep callin'? (yeah)
何の用だよ

She said I need a new whip
Yeah, 'cause I know that you still ballin'

”新しい車が欲しい”
”金がいくらでもあるんでしょ”

She just wanna go back to the future, so I brought that girl a DeLorean
ただ金に目が眩んでるだけならDeLoreanでも買ってやるから、未来に行ってこい。

Twenty more minutes until I gotta go, so I told that girl that
I'm gonna slaughter it

ショーまで20分しかないからとっととコトは済ませてやるって言ってやった。


[Chorus]
I met that girl right up at my show
彼女は俺のショーで会ったんだ

Left her man in the crowd on the floor
一緒にいた男はフロアに置いてきぼり

Out of town never saw her before
彼女のことは街で一度も見たことはなかった

Tell her, baby we don't got that long
教えてやる、俺たちはもう続かないんだよ

Listen, this is not my city show
これは俺のショーではないが

But I treat it like my city show
あたかも俺のショーかのようにパフォーマンスする

Twenty more minutes until I'm on (x6)
俺が登場するまで20分しかないんだ

Yeah, I am not slow
俺はバカじゃない

These girls just want me 'cause I got the dough
女たちは金にたかって俺に寄ってくる

Pass that girl right on my friend, give and go
あの女は一発済ませたら連れの友達に回すだけだ

He pass me her friend, so they switching roles
あいつは俺に女をよこして俺も女を回す。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?