見出し画像

【TEST DRIVE】 - Ariana Grande (歌詞和訳)

[Intro]
Ayy

[Verse 1]
Pull up, pull up on me, ayy-ayy
こっちに来て

Might just recline the seat when I want it
座席のシートを倒しながらくつろいで

Give you a set of keys 'cause you own it
鍵はもうあなたに渡しておくわ

Pull up, pull up on me, ayy-ayy
こっちに来てよ

No second guessing, checking the rearview
後ろを見る暇は1秒たりともないわ

Ain't looking back unless it's right at you
ただあなたを見るのに夢中なの


[Pre-Chorus]
Make me wanna stay through the night
今晩はあなたとずっと一緒にいたい

I will never leave from by your side
あなたの元を離れないわ

Don't you know you got a ride or die
あなたは私と一緒にいるべき存在なの

Mmm-mmm, mmm-mmm


Even when I miss you on the road
たとえあなたを恋しく想っていても

You should know I'm always in control
私はもうあなたのものって分かってるのよね?

'Cause the one thing I already know
だって私は分かってるわ


[Chorus]
No, I don't feel the need to test drive nothing
今回は試す必要はなさそう

Test drive nothing
あなたを試す必要はないわ

Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta
ベイベー、私はもうあなたのものだから

Tеst drive nothing 
もうお試し期間なんていらない

Test drive nothing 
あなたを試す必要はないわ

It's in thе way you do it, I don't ever gotta baby
もうあなたが動くのを待つだけ


[Verse 2]
I drop the top on that body
あなたにくっついて

That's candy paint on my body
私の体は輝いてる

I'm thinkin' 'bout the way I feel on you
私はあなたに対するこの気持ちをずっと考えてる

If you want, say, "I do" 
そろそろ ”あの言葉” を言ってくれてもいいのよ

I'll floor it 
私は待ちきれない

Just say the word, you know I'm yours 
早く “あの言葉” を言って。私はあなたのものだって知ってるんでしょ?

Just drop a pin and don't reverse 
もう引き返せないのよ


[Pre-Chorus]
Make me wanna stay through the night
一晩中一緒にいたい

I will never leave from by your side 
あなたの元を離れないわ

Don't you know you got a ride or die
あなたは私と一緒にいるべき存在なの

Even when I miss you on the road
たとえあなたを恋しく想っていても

You should know I'm always in control
私はもうあなたのものって分かってるのよね?

'Cause the one thing I already know
だって私は分かってるわ


[Chorus]
No, I don't feel the need to test drive nothing
今回は試す必要はなさそう

Test drive nothing
あなたを試す必要はないわ

Baby, I'm sold on you, so I don't ever gotta
ベイベー、私はもうあなたのものだから

Tеst drive nothing 
もうお試し期間なんていらない

Test drive nothing 
あなたを試す必要はないわ

It's in thе way you do it, I don't ever gotta baby
あなたが動き出すのを待つだけ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?