【和訳】 because i liked a boy / Sabrina Carpenter

I said I wanted Thin Mints and you said you knew a guy
You showed up with a boombox and stars in your eyes
Who knew cuddling on trampolines could be so reckless?
We bonded over Black Eyed Peas and complicated exes

Thin Mintsが欲しいと言ったら いい人いるよって言ったあなた
ラジカセを持って 目に星を浮かべて現れた
トランポリンで抱きしめ合うのがこんなに無鉄砲な行動だったなんて
Black Eyed Peasと複雑な元恋人が二人の共通点だった

Fell so deeply into it
It was all so innocent

深く感情に浸っていた
全てとても純粋だった

Now I'm a homewrecker, I'm a slut
I got death threats fillin' up semitrucks
Tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked—
I'm the hot topic on your tongue
I'm a rebound gettin' 'round stealin' from the young
Tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked a boy

今や私は家庭を壊した人で 私は尻軽で
トレーラーいっぱいの殺害予告を受け取った
私は何なのか教えてよ そうするしかないんでしょ
ただ好きになっただけで
私はあなたのホットな話題
若者から奪って、失恋したばかりの人と付き合うのが私
私は何者なの? 聞くしかないんでしょ
1人の男の子を好きになっただけで

I'm not catastrophizing, everything's derailing
Was only tryna hold you close while your heart was failing
It's not internet illusion, just two kids going through it
You said I'm too late to be your first love, but I'll always be your favorite

大袈裟に言ってるわけじゃない 何もかもが脱線していく
あなたが落ち込んでいる時に 近くにいて欲しかっただけ
ネット上の空想なんかなじゃい 二人の子供が体験してたこと
あなたは言った 初恋になるには遅すぎたけど ずっと君はお気に入りだと

Now I'm a homewrecker, I'm a slut
I got death threats fillin' up semitrucks
Tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked—
I'm the hot topic on your tongue
I'm a rebound gettin' 'round stealin' from the young
Tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked a boy

今や私は家庭を壊した人で 私は尻軽で
トレーラーいっぱいの殺害予告を受け取った
私は何なのか教えてよ そうするしかないんでしょ
ただ好きになっただけで
私はあなたのホットな話題
若者から奪って、失恋したばかりの人と付き合うのが私
私は何者なの? 聞くしかないんでしょ
1人の男の子を好きになっただけで

All because I liked a boy

1人の男の子を好きになっただけで

Fell so deeply into it
It was all so innocent
Dating boys with exes
No, I wouldn't recommend it

深く感情に浸っていた
とても純粋だったのに
誰かと付き合ったことがある男の子なんて
私はお勧めしない

I'm a homewrecker, I'm a slut
I got death threats fillin' up semitrucks
Tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked a boy
And all of this for what?
When everything went down, we'd already broken up
Please tell me who I am, guess I don't have a choice
All because I liked a boy

今や私は家庭を壊した人で 私は尻軽で
トレーラーいっぱいの殺害予告を受け取った
私は何なのか教えてよ そうするしかないんでしょ
ただ好きになっただけで
何のためにやってるの?
色々言われた時にはすでに別れてたよ
教えてよ 私は何者なの? 聞くしかないんでしょ
1人の男の子を好きになっただけで

All because I liked a boy
1人の男の子を好きになっただけで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?