Apocalyptica / I Don't Care 和訳

[Verse 1]
I try to make it through my life
In my way there's you
I try to make it through these lies
That's all I do

俺は俺として生きようとしている
そこにはいつでも、お前がいる
俺は嘘をつき通そうとする
それが俺にできる全てだから

[Pre-Chorus]
Just don't deny it
Just don't deny it and deal with it
Yeah, deal with it
You try to break me
You wanna break me bit by bit
That's just part of it

否定されたくない
否定しないで、寄り添ってほしい
寄り添ってほしかった
お前は俺を壊そうとする
俺をじわじわと蝕んでいく
散り散りになるまで


[Chorus]
If you were dead or still alive
I don't care, I don't care
And all the things you left behind
I don't care, I don't care

お前の生死は
もうどうでもよくなった、俺には関係ない
お前が残していったものも
もうどうでもよくなった、知りたくもない

[Verse 2]
I try to make you see my side
Always tryin' to stay in line
But your eyes see right through
That's all they do
I'm getting tired of this shit
I got no room when it's like this
What you want of me, just deal with it

お前に俺のことをわかってほしくて
お前の為に我慢している
でもお前は俺の心を見破っていた
それが俺にできる全てだった
この悪循環に疲れ果てた
心が休まる場所すらない
お前はこんな俺からまだ何か取っていく
もうどうにでもしてくれ

[Chorus]
So...
If you were dead or still alive
I don't care, I don't care
And all the things you left behind
I don't care, I don't care

お前の生死は
もうどうでもよくなった、俺には関係ない
お前が残していったものも
もうどうでもよくなった、知りたくもない

[Bridge]
I'm takin' care of it
I'm takin' care of it
You won't be there for me
You won't be there for me...

俺はそれを上手く飼い慣らす
お前がここにいられなくなるように

[Chorus]
If you were dead or still alive
I don't care, I don't care
And all the things you left behind
I don't care, I don't care

お前の生死は
もうどうでもよくなった、俺には関係ない
お前が残していったものも
もうどうでもよくなった、知りたくもない


[Outro]
If you were dead or still alive
I don't care (I'm takin' care of it)
I don't care (I'm takin' care of it)
And all the things you left behind
I don't care (You won't be there for me)
I don't care... at all...

お前の生死は
もうどうでもよくなった、俺には関係ない
お前が残していったものも
もうどうでもよくなった、知りたくもない


Adamがこれ歌うのは反則。聴衆が泣いてまうやろ。主に俺が。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?