見出し画像

23/01/23🫗Day.2

今日は数字の並びが好きな日。
真っ当に進んでいれば今日はとても素敵な日だったけれど、他人に期待をしない方が幸せだと言うことをさらに実感した1日でした。
仕事では、たくさん褒められました。
今度からは私の話をたくさん聞いてくれる人と付き合いたいです。
ここで気づいたけれど、私は結構特殊な言葉を使うから英語を学ぶのに苦労しそうだ。


Today is my favourite day for number sequences.
It was a very good day if you go straight ahead, but it was a day that made me realise even more that I'm happier when I don't have expectations of people.
At work, I got lots of compliments.
From now on, I want to be in a relationship with someone who listens to me a lot.
I want to feel only a lot of happiness.
Also, something else I've noticed.
I have realised here that it is going to be hard for me to learn English because I use a very specific language.

たったの2日目なのに疲労困憊なのでオール翻訳ですごめん寝

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?